in

Таны үсийг шингэрүүлэхэд хүргэдэг өдөр тутмын 7 буруу зуршил

Хүний үс өдөрт хамгийн ихдээ уртын хэмжээ харгалзахгүй 50-100 үс унадаг байна. Энэ нь хэвийн гэж үзэж болох ч энэ байдал үргэлжилсээр байвал таны үс сийрэгжих болно. Тэгвэл бидний өдөр тутам хийдэг буруу зуршлууд хэрхэн бидний үсэнд нөлөөлдөг талаар та бүхэндээ хүргэе

1. Хоолоо алгасах

Танд хангалттай калори байхгүй үед таны бие бүх хүчийг зүрх сэтгэл, тархи гэх мэт зайлшгүй шаардлагатай үйлсэд чиглүүлж, үс, толгойны арьсыг үлдээдэг.Хоолны дэглэм барих нь таны гормоны цочролд хүргэж болзошгүй бөгөөд энэ нь үс уналт, үс уналтад хүргэдэг бол шинэ үс нь үүнийг орлож ургадаггүй.

Тэгвэл юу хийх хэрэгтэй вэ?: Олон тооны уураг, өөх тос агуулсан эрүүл хооллолтыг идээрэй. Үс нь ихэвчлэн уураг (кератин) -аар хийгдсэн байдаг бөгөөд хэрэв танд хангалтгүй байгаа бол хугарах хандлагатай байдаг. Өдөрт 46 грамм буюу нийт калорийнхоо 10-35 хувийг эзэлнэ үү.

2. Хэт их нарны туяа.

Гадуур гарах үед нарны хэт ягаан туяа таны үсний уян хатан байдал, бат бөх чанарыг идэж эхэлдэг. Нарны гэрэлд удаан хугацаагаар өртөх нь үс, толгойг хатааж, салст бүрхэвч, үсний эсийг гэмтээж улмаар үс нь хэврэг болоход хүргэдэг. Ялангуяа цайвар өнгийн, нарийн үс нь наранд эмзэг байдаг!

Тэгвэл юу хийх хэрэгтэй вэ?: Боломжтой бол үсээ малгай доогуур хий. Нарны тосыг суурилуулсан бүтээгдэхүүнийг хэрэглэж үзээрэй. Өөрийнхөө хэв маягт үсний маск нэмж толгойгоо чийгтэй байлгаарай.

3. Хатуугаар үсээ янзлах.

Хатуу чанга үсээ боох. Онцгой тохиолдолд энэ нь үсийг халцрахад хүргэж болзошгүй бөгөөд энэ нь фолликулыг үүрд сулруулж, үс ургах боломжгүй болгодог.

Тэгвэл юу хийх хэрэгтэй вэ?: Сулла! Боолтоо солиод үсэнд ээлтэй зөөлөнг сонгох

4. Та үсээ хангалттай угаадаггүй.

Толгой дээр тос хуримтлагдвал үсний фолликул бөглөрч үс ургахад бэрхшээлтэй болдог. Хэрэв эмчлэхгүй бол энэ нь ихэвчлэн сийрэгжиж, үс унахад хүргэдэг.

Тэгвэл юу хийх хэрэгтэй вэ?: Үсээ тогтмол угааж байх хэрэгтэй. Хуурайшилтаас урьдчилан сэргийлэхийн тулд сульфатгүй шампуниар угааж үзээрэй.

5. Та үсээ тогтмол засуулдаггүй.

Энэ нь хэдий энгийн сонсогдож байгаа ч гэсэн үе үе үсээ тайруулж байх нь эрүүл ургалтын явцыг сайжруулж, сийрэгжихээс сэргийлж чадна.

Тэгвэл юу хийх хэрэгтэй вэ?: 12 долоо хоног тутам тайруулж байх.

6. Та халуун шүршүүрт ордог.

Халуун ус нь үсний ширхэгийг арьсныхтай адил стресстүүлж, усгүйжүүлдэг тул хуурай, хэврэг, унах шинжтэй болгодог. Таны үсийг хамгаалалтын тосноос аль хэдийн шампуньтай хослуулснаар таны толгойн арьсны нүх сүвийг хэт их ажиллуулж, улмаар үндсийг нь гэмтээж улмаар үс уналтанд хүргэж болзошгүй юм. Халуун ус нь таны толгой дээрх бактерийн тоог нэмэгдүүлдэг.

Тэгвэл юу хийх хэрэгтэй вэ?: усанд орох температураа багасгаад үсээ аль болох бүлээн эсвэл хүйтэн усаар угааж байгаарай.

7. Толгойгоо их маажих.

Толгой дээр загатнах мэдрэмж нь мөөгөнцрийн халдвар, харшил, үрэвслийн үр дүн байж болох бөгөөд энэ нь үсийг гэмтээж, улмаар сийрэгжиж болзошгүй юм. Гэхдээ дээрээс нь маажиж эхлэхэд үсний булцууг гэмтээж байгаа бөгөөд ингэснээр үс унах болно.

Тэгвэл юу хийх хэрэгтэй вэ?: Уураг, А, Д, Е витаминаар дүүргэсэн эрүүл хоолны дэглэмд шилжээрэй. Селен, цайр болон бусад мөөгөнцрийн эсрэг үйлчилгээтэй шампунийг ашигла.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

GIPHY App Key not set. Please check settings

Зун цагийн төгс төрхийг тань бууруулах 6 хувцаслалт

О.Мөнхжин: Аливаа төсөл, бизнес анx эxлэxдээ эцсийн байдлаар төгсөрчиxсөн эxэлдэггүй!