in ,

Хөлний буруу ургасан ясны өвдөлтийг байгалийн аргаар намдаах 8 арга

Олон хүмүүс өндөр өсгийт өмссөнтэй холбоотой гэдэг боловч энэхүү бурууг өндөр өсгийт ганцаараа хүлээдэггүй. Генетик, удам угсаа бас буруутай. Мэдээжийн хэрэг өндөр өсгийтэй гутал өмсөх нь асуудлыг улам бүр дордуулдаг боловч өвдөлтийг байгалийн жамаар бууруулахын тулд ашиглаж болох шийдлүүд байдаг. Бусад бүх зүйлийг туршиж үзсэний дараа мэс засал хийх нь хамгийн сүүлчийн арга байх болно гэж айж байна.

1. Теннис эсвэл бейсболлын бөмбөг ашиглана уу.

Таны ашиглаж болох маш энгийн дасгал бол теннис эсвэл лакросс бөмбөгийг шалан дээр тавиад хөлөө нааш цааш нь эргүүлж эхлээрэй. Та энэ хөдөлгөөнийг хөл бүрт 3 эсвэл 5 минутын турш давтаж болно. Хөлийн чинь нэг нь хоншооргүй байсан ч гэсэн та дасгалаа хийж болно. Энэ нь таны хөлийг маш их тайвшруулах болно.

2. Зөвхөн хөлийнхөө хурууг ашиглан алчуур атгахыг хичээгээрэй.

Өөр нэг энгийн дасгал бол алчуурыг шалан дээр тавиад хөлийнхөө хуруунуудаар барьж, зөвхөн хөлийнхөө хуруугаараа өөр рүүгээ татах явдал юм. Та энэ дасгалыг 5 удаа давтаж болно, та босоо эсвэл сууж болно. Энэ хурууны хөдөлгөөн нь хөлийг бэхжүүлж, хуруугаа уян хатан байлгахад л туслах болно.

3. Өсгийгөө өргөхийг хичээгээрэй.

Өвдөгөө бага зэрэг бөхийлгөж зогсох байрлалаас эхэл. Дараа нь бүх жинг хуруугаараа барих хүртэл өсгийгөө аажмаар өргө. Хэрэв та хүнд хэлбэрийн ястай бол энэ нь маш их өвдөж, эвгүй санагдаж магадгүй ч та бага багаар хичээх хэрэгтэй. Цаг хугацаа өнгөрөх тусам хөлийн хурууны булчин чангарч, яс өвдөхөө болино.

4. Элстэй газраар аль болох их алхаарай.

Энэ нь таны байршлаас хамааран хүн бүрт боломжгүй байж болох ч элс нь таны хөлийг маш сайн массажлана. Энэ нь зөвхөн хөл, хөлийг амраахаас гадна бэхжүүлэхэд тусалдаг. Энэ нь үе мөчний өв.чнөөр шан.алж буй хүмүүст маш ашигтай байх болно.

5. Хөлөө бүлээн, мөстэй хүйтэн усанд дэвтээ.

6. Шөнийн цагаар чигээ зүүх.

7. Чидун жимсний тосоор хөлөө иллэг хий.

Гутал худалдаж авахдаа юуг анхаарах вэ.

Өндөр өсгийтэй гутал таны хөлийг илүү их гэмтээх тул таны жагсаалтын доод хэсэгт байх ёстой. Тэд хөлийнхөө хурууг улам бүр хажуу тийш нь түлхэж, өвдөлтийг нэмэгдүүлэх болно.Өргөн урд талын гутал хайж үзээрэй, ингэснээр бөөгнөрөл тархах, дарагдахгүй байх хангалттай зайтай болно. Өргөн резинэн ул нь нэмэлт дэмжлэг үзүүлэх тул давуу тал болно. Гутлынхаа материалд анхаарлаа хандуулаарай. Резин, уян хатан арьс, тор нь бөөгнөрүүлэхэд тохиромжтой. Хөнгөн эдийг үрж, улам их өв.дөлтийг өдөөх хатуу материалаас хол бай.
Хөлнийхөө нарийн хэмжилтийг хийлгэхийн тулд эмч рүү оч. Тэд танд хөлийнхөө хэрэгцээг мэдэгдэх бөгөөд дараа нь дэлгүүр хэсэхдээ яг юу хайх ёстойгоо мэдэх болно.
Буний эвгүй байдлыг эмчлэхэд ямар үр дүнтэй болохыг олж мэдсэн бэ? Дээрх аргуудын аль нэг нь танд өв.дөлтийг намдаахад тусалсан уу?

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

GIPHY App Key not set. Please check settings

Японд 9 жил амьдрахдаа дасах ёстой болсон 10+ үнэхээр гайхалтай зүйлс

Эрэгтэй хүний эмэгтэйчүүдээс нуудаг 13 нууц