in ,

Бидний сайхан мэтээр боддог ч яг үнэндээ бидэнд асуудал үүсгэдэг 9 зуршил

Байгаль орчинд ээлтэй хөдөлгөөн нь дэлхийн өнцөг булан бүрт байгаа сая сая хүмүүсийг байлдан дагуулжээ. Энэ бол байгаль орчин, өөрийн эрүүл мэнддээ санаа тавих тухай юм. Өдөр бүр олон арван шинэ сайн зуршил гарч ирдэг. Гэхдээ хэрэв та тус бүрийг сохроор дагаж мөрдвөл та эрүүл мэнддээ хор хөнөөл учруулж болзошгүй юм.

9. Нарнаас хамгаалах тосыг өдөр бүр хэрэглэх

Өмнө нь хүмүүс нарны тосыг зөвхөн амралтаараа хэрэглэдэг байсан бол өнөөдөр богино хугацаанд гадагш гарахаасаа өмнө ч мөн адил хэрэглэж байна. 2019 онд FDA тосонд агуулагдах зарим химийн бодис арьсанд шингэж магадгүй гэсэн санаа зовж, судалгаа хийж эхлэжээ.

Тэр болтол бид эрсдлийн талаар нарийн тооцоо гаргаагүй л бол шинжээчид өөр хувилбарын оронд эрдэс бодис агуулсан нарнаас хамгаалах тосыг хэрэглэхийг зөвлөж байна. Учир нь цайрын исэл, титаны давхар исэл зэрэг эрдэс бодисууд нь арьсанд нарны гэрлийг тусгадаг биет хаалт үүсгэдэг. Тэд уусдаггүй, шингэдэггүй тул илүү аюулгүй, илүү үр дүнтэй байдаг.

8. Хүнсний нэмэлт бүтээгдэхүүн, амин дэм

Одоогийн байдлаар хүнсний нэмэлт тэжээлүүд маш их алдартай бөгөөд та тэдгээрийг зөвхөн эмийн санд худалдаж авахгүй. Гэхдээ эхлээд эмчтэй зөвлөлдөхгүйгээр тэдгээрийг авах нь аюултай байж магадгүй юм. Тиймээс хамгийн сүүлийн үеийн судалгаагаар магни, В6 витамин, төмрийг их хэмжээгээр хэрэглэх нь өндөр настнуудын эрүүл мэндэд сөргөөр нөлөөлдөг болохыг тогтоожээ.

Нэмэлт хоол хүнс хэрэглэхээс өмнө мэргэжилтэнтэй зөвлөлдөх хэрэгтэй. Мэдээжийн хэрэг, та эрүүл байхын тулд хангалттай хэмжээний витамин авах хэрэгтэй, гэхдээ тэнцвэртэй хоол тэжээлээс авах нь дээр. Та эрүүл мэндэд эрсдэл учруулахгүйгээр хүнсний нэмэлт тэжээл авч болно гэсэн санал буруу байна. Хэт их байх нь бага шиг муу юм.

7. Сүүн бүтээгдэхүүнээс татгалзах

Хэрэв танд ямар нэгэн хоол тэжээлийн хомсдол (харшил эсвэл бусад асуудал) байхгүй бол сүүн бүтээгдэхүүн идэхгүй байх нь танд маш чухал тэжээллэг бодисгүй болж, хоол боловсруулах эрхтний асуудалд хүргэж болзошгүй юм. Мөн сүүн бүтээгдэхүүн нь таны ясанд шаардлагатай кальци, Д аминдэм агуулдаг.

6. Хоол бүрийн дараа шүдээ угаах

Шүдний эмч нар өглөө, орой бүр өдөрт хоёр удаа шүдээ угаахыг зөвлөж байна. Гэхдээ үүнийг хэт олон удаа хийдэг хүмүүс байдаг: хоол бүрийн дараа шүднийхээ эрүүл мэндийг сахихыг хичээдэг.

Та юу идэж байгаагаа бодоорой. Хэрэв та хүчиллэг хоол идсэн бол шүдний сойз бүү хэрэглээрэй. Хүчил нь шүдний пааланг сулруулж сөрөг нөлөө үзүүлдэг бөгөөд хүчиллэг хоол идсэний дараа шүдээ угаах нь хүчлүүдийн ажлыг хөнгөвчлөх болно.

5. Хөвөн савх ашиглан чихээ цэвэрлээрэй

Та гайхаж магадгүй, гэхдээ үнэндээ хөвөн савхыг чихэндээ хийх ёсгүй гэж хэлдэг. Гол зүйл бол та арчдас ашиглан чихээ цэвэрлэж байхдаа чихний лавыг суваг руу илүү гүн оруулна. Үүнээс гадна, хэрэв та хэт их хичээвэл чихний мембраныг гэмтээж магадгүй юм.

4. Уургийн бэлдмэл идэх

Уурагны бэлдмэл нь хүнд, хэцүү сургалтын дараа танд хэрэгтэй байж болох зүйл юм. Наад зах нь фитнессийн олон дасгалжуулагчид бидэнд ингэж хэлдэг. Гэхдээ энэ үнэхээр үнэн үү?

Гол зүйл бол уургийн бэлдмэл нь мод дээр ургадаг шинэхэн ногоо, жимс биш юм. Ихэнх хүмүүс олон тооны илчлэг төдийгүй өөх тос, элсэн чихэр агуулдаг гэдгийг мартдаг. Биеийн тамирын зааланд бэлтгэл хийсний дараа энэ нь таны биед хэрэгтэй зүйл биш юм. Мөн та хэт их уургийн бэлдмэл идэж болохгүй.

3. Гар ариутгагч бодис хэрэглэх

Одоо гараа угаах нь туйлын чухал тул улам олон хүн гар ариутгагч хэрэглэж байна. Гэхдээ CDC нь гараа савандаж угаах шиг нянгийн эсрэг юу ч байхгүй гэж баталдаг.

Гол нь саван, усны хослол нь бүх төрлийн нянг устгадаг бол ариутгагч бодис нь зөвхөн зарим хүмүүст сайн байдаг. Түүнчлэн, ийм бүтээгдэхүүн нь хортой химийн бодис, металлыг зайлуулж чадахгүй. Мэдээжийн хэрэг, гараа угааж чадахгүй бол ариутгагч бодис маш сайн байдаг, гэхдээ хэрэв боломжтой бол үүнийг савантай усаар хийх нь дээр.

2. Өдөр тутмын ариун цэврийн хэрэглэл ашиглах

Ариун цэврийн хэрэглэл нь хэрэглэхэд тун тухтай бөгөөд эмэгтэйчүүдэд маш их тустай тул хэрэглэхэд үнэхээр дур булаам байдаг. Гэхдээ шинжээчид мэдрэмтгий арьсыг цочроож болзошгүй гэдэгт итгэлтэй байна. Энэ нь анхилуун үнэртэй хэрэглэл ялангуяа үнэн юм.

1. Гал тогооны алчуур эсвэл хөвөн хэт их хэрэглэх

Мэдээжийн хэрэг та гал тогоог тогтмол, сайтар цэвэрлэж байх хэрэгтэй – энэ нь ширээ, угаалтуур болон бусад гадаргуугийн хувьд үнэн юм. Ихэнх хүмүүс гал тогооны алчуураар угааж цэвэрлэдэггүй, харин угаалгын өрөөний ойролцоо хатаана. Харамсалтай нь нойтон гадаргуу нь гал тогооны эргэн тойронд бактери, нян тарааж болзошгүй. Үүнээс урьдчилан сэргийлэхийн тулд дараах заль мэхийг ашиглаарай: Нойтон хөвөн, алчуурыг богино долгионы зууханд хийж сайтар хатаана.

Өөр сайн зуршил мэт харагддаг бусад муу зуршлуудын талаар та мэдэх үү? Тэдний талаар доорх тайлбар хэсэгт бидэнд хэлээрэй!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

GIPHY App Key not set. Please check settings

ТЭДНИЙГ ҮРГЭЛЖ ТЭНГЭРИЙН ЭЛЧ ИВЭЭЖ БАЙДАГ: ХАМГИЙН ХҮЧ ЧАДАЛТАЙ ГЭГДДЭГ ЗУРХАЙН 3 ОРД

Залуу хосуудад зориулсан сэтгэлзүйн зөвлөгөө