in

Танийг гайхалтай үр дүнд хүргэх өдөр бүр тогтмол хийж байх хэрэгтэй 9 дасгал!

Жинхэнэ йогчдын сургаалыг юу ч орлож чадахгүй. Өвдөлтийн дайсан гэж нэрлэж болох хамгийн сайн дасгалд анхаарлаа хандуулаарай.

Өвдөлт намдаах дасгалууд

#1 М у ш г  и р а х

Хоол боловсруулах тогтолцооны эмгэгийн үед энэ байрлал нь өвдөлтөөс хамгаалдаг. Шалан дээр суугаад нуруугаа шулуун байлгаад хөлөө сунга. Баруун өвдөгөө нугалж, шулуун зүүн хөлийн ард т а в ь. Тэнцвэртэй байхын тулд баруун гараа шалан дээр тавиад аажмаар баруун тийш эргэ. Гүнзгий амьсгалж, нуруугаа нугалахгүй байхыг хичээгээрэй.
Энэ байрлалд хагас минутын турш байгаарай. Тэгээд ижил зүйлийг хий, өөрөөр хий.

#2 М у ш г и р а х Т.

Нурууны доод хэсэгт өвдөхөд дасгал хийх. Нуруун дээрээ хэвтэж, гараа тавиад хөлөө сунгасан бие нь Т үсэг шиг харагдаж байна. Одоо бөхийсөн өвдөгөө цээжин дээрээ өргө. Дараа нь аажмаар хажуу тийш нь доошлуул. Мөрөө шалан дээр хэвтүүлээрэй. Гүнзгий амьсгалж, доод булчингаа тайвшруулахыг хичээ. Энэ байрлалд 1-2 минут байлгана. Нөгөө аргаар давтана.

#3 O v e r h a n g i n g суналт

Хүчтэй дасгал хийсний дараа өвдөж байна уу? Энэ дасгал нь таньд үр дүнтэй! Хөлөө чагталж, гараа шалан дээр хүрэх хүртэл аажмаар урагшаа доошлуул. Баруун өвдөгөө нугал, гэхдээ зүүн хөлөө шулуун байлга. Хагас минутын дараа анхны байрлал уруугаа буцаж, ижил зүйлийг давтан хий, гэхдээ зөвхөн зүүн хөлөөрөө.

#4 А а р ц г и й н хазайлт

Нурууны өвчинд үр дүнтэй. Нуруун дээрээ хэвтэж, гараа хажуу тийш нь тавь. Өвдөгөө нугалж, хөлөө шалан дээр тавь. Аажмаар гүнзгий амьсгаа аваад а а р ц а г а а бага зэрэг дээшлүүл. Дараа нь амьсгалаа гаргаж байхдаа өөрийгөө шалан дээр буулгаарай. Энэ дасгалыг нэг минутын турш давт.

#5 Эрвээхий

Хип үенд өвдөлт мэдрэгдэх үед шалан дээр суугаад нуруугаа шулуун байлгаж, хөлийнхөө улыг нийлүүл. Та гүнзгий амьсгалж, 1 минутын турш өвдөгөө шалан дээр зөөлөн буулгах хэрэгтэй.

#6 Урагш хазайх

Энэхүү поз нь сарын тэмдгийн хямралд орсон эмэгтэйчүүдэд ашигтай байдаг. Зүүн хөлөө шулуун шалан дээр суугаад баруун хөлөө нугалж, зүүн хөлөө дар. Зүүн хөл дээрээ аажмаар түшиж, гараараа шалнаас түлх. Гүнзгий амьсгалж, нуруугаа шулуун байлгаарай. 30 секунд – хөлөө өөрчил!

#7 Ханан дээр сууж байна

Хэрэв та к о м п ь ю т е р дээр ажилладаг бөгөөд толгой өвдөх, хүзүүний хурцадмал байдлаас хэрхэн а н г и ж р а х а а мэдэхгүй байгаа бол хөлөө хана даган хэвтэж хэвтээрэй. Гараа цээж эсвэл гэдсэн дээрээ тавь. Тайвширч, гүнзгий амьсгал аваарай. 10 минут хүртэл сэтгэлийн амар амгаланг эдлээрэй!

#8 Муур-үхэр

Нурууны өвдөлтөөр т а р ч л а а х өөр нэг сонголт. Дөрвөн хөл дээрээ тохойгоо шулуун байлгаарай. Амьсгалахдаа харцаа дээшлүүлж, нуруугаа бөхийлгө. Амьсгалахад эсрэгээрээ нурууг нь аль болох дугуйруулж, харцаа доош чиглүүлэв. Энэ дарааллыг 10 удаа давтана.

#9 Хүүхдийн поз

Энэ дасгалыг хийснээр та нурууны болон ташааны өвдөлтийг мартаж, с т р е с с т э й өдрийн дараа бага зэрэг тайвшрах болно. Шалан эсвэл хатуу орон дээр сөгдөнө. Ө г з г ө ө өсгий дээрээ тавиад гараа сунган урагшаа бөхийлгө. Магнайгаа шалан дээр доошлуул. Гүнзгий амьсгаа аваад энэ байрлалд нэг минут орчим байгаарай.

Хэрэв та а р х а г өвдөлтөөр шаналж байвал зөвхөн йогоор юу ч засахгүй. Өвчний шалтгааныг хайх шаардлагатай. Гэхдээ ийм дасгалууд нь танд ямар ч хор хөнөөл учруулахгүй, харин зөвхөн таашаал авчрах болно гэдгийг нэмж хэлэх хэрэгтэй.

Өөртөө анхаарал тавиарай – найз нөхдөдөө энэ үнэ цэнэтэй мэдээллийг хуваалцах замаар л санаа тавиарай!

Leave a Reply

Your email address will not be published.

GIPHY App Key not set. Please check settings

Гэдэс цэвэрлэж, маалингын үрээр бүх биеийг залуужуулах. Гайхалтай үр дүн!

Залуужуулах турмерик маск төгс арьсны нууц!