in

ДажгүйДажгүй УтгагүйУтгагүй ЗөвЗөв ГайхалтайГайхалтай УхаантайУхаантай ГунигтайГунигтай ХоосонХоосон

Би гормоны мэргэжилтэн. Жингээ хасах хүсэлтэй та бүхэндээ дараах зааврыг 3aйлшrүй мэдэж авах шаардлагатай гэдгийг хэлье!

Japanese doctor with short grey hair and glasses, smiling towards camera in hospital corridor, confidence, efficiency, pride

Шалтгаан нь таны дотор байна! Энэ нийтлэлд Харвардын их сургуулийн дааврын мэргэжилтэн, анагаах ухааны доктор С а р а Г о т ф р и д дааврын тэнцвэргүй байдал нь таныг жингээ хасахад хэрхэн саад болдог талаар тайлбарласан болно. Практик болон о н л а й н нийгэмлэгийн өвчтөнүүдтэй харилцахдаа би ижил сэтгэгдлүүдтэй байнга тулгардаг.

Үндсэндээ тэдгээр нь:

  • Би бүх дүрмийг дагаж мөрддөг, гэхдээ би жингээ хасаж чадахгүй байна;
  • Би хөгширч, б о д и с ы н с о л и л ц о о удааширч байна. Энэ бол г е н е т и к юм. Би жингээ хасах нь улам бүр хэцүү болж байна;
  • 5 кг жин хэзээ ч хасагддаггүй! Би үүнтэй эвлэрэх ёстой юм шиг байна;
  • Би хор хөнөөлийг нь сайн мэддэг ч тураах бэлдмэл хэрэглэх хэрэгтэй юу;
  • Та надад жин хасах ямар нэгэн эм бичиж өгч болох уу;
  • Би жингээ хасахын тулд аль хэдийн бүх зүйлийг туршиж үзсэн. Магадгүй би өөрийгөө тарган гэж хүлээн зөвшөөрч, энэ бодолоо хаях хэрэгтэй болов уу;
  • Хүн бүрт тохирсон бүх нийтийн хичээлүүд, хоолны дэглэмийн зөвлөмжүүд надад тохирохгүй;
  • Би 2 кг жин хаяад 5 жин нэмсэн. Энэ үнэхээр аймшигтай;

Ийм гомдлыг өөртөө тавьдаг уу? Хэрэв тийм бол та мэдээж нэг нууцыг мэдэхгүй байна.Энэ нь таны жингийн хувьд амжилтгүй тэмцэж байгаа шалтгаан нь дааврын суурь дутагдал юм.

Мэргэшсэн эмэгтэйчүүдийн эмчийн ​​хувьд би эмэгтэй хүн бүр жин нэмснээс болж зовж шаналж байгааг маш сайн ойлгодог. Би өөрөө нэг удаа тарган байсан. Тиймээс би илүүдэл жингээсээ салахын тулд эрүүл мэндийн мэдлэгээ өөртөө ашиглах хэрэгтэй болсон. Одоо би та бүхэнтэй мэдлэгээ хуваалцахад бэлэн байна.

Бидэнд асар их хэмжээний даавар агуулагддаг боловч эмэгтэй хүйсийн хувьд зөвхөн 4 нь байдаг бөгөөд тэдгээрийн дутагдал нь жингээ хасах боломжгүй болгодог.

Жин хасахыг хориглогч дугаар 1: Э с т р о г е н и й тэнцвэргүй байдал.

  1. Э с т р о г е н нь эмэгтэй хүний ​​​​хөх, хонго зэргийг өдөөдөг эмэгтэй даавар бөгөөд үе мөчний шингэнийг хариуцдаг. Эрэгтэйчүүдэд ч бас ийм даавар байдаг, гэхдээ хамаагүй бага хэмжээгээр байдаг.
  2. Гэсэн хэдий ч хоёр хүйсийн хүмүүсийн хувьд э с т р о г е н дааврын илүүдэл үүсэх аюул заналхийлж байна. Үүгээр зогсохгүй цэвэршилтийн дараа ч э с т р о г е н нь өндгөвчид үйлдвэрлэсээр байдаг.
  3. Э с т р о г е н нь бусад дааврын нэгэн адил хоол хүнс, ундаа болон бусад нэмэлт тэжээлд хариу үйлдэл үзүүлэх үүрэгтэй. Түүний ачаар эмэгтэйчүүд эрчүүдээс ялгаатай нь нас ахих тусам жингээ хасах нь илүү хэцүү байдаг.

Юу хийх хэрэгтэй вэ:

  • Э с т р о г е н и й төвшинг бууруулах мөн илүүдэл жингээсээ салахын тулд би өдөрт 0,5 кг хүнсний ногоо идэхийг зөвлөж байна. Дээрээс нь хүнсний ногоо таны хоолны дэглэмээс махыг бага зэрэг шахах болно. Энгийнээр хэлэхэд улаан мах идэх нь э с т р о г е н дааврын илүүдэлд хүргэдэг.
  • Би махыг бүр мөсөн хасах хэрэгтэй гэж хэлээгүй ч хэрэглээгээ хязгаарлахыг дэмжиж байдаг. Мах идэх нь хүнсний ногооны уураг, далайн хоол, шувууны махнаас илүү эрүүл гэдгийг нотлох шинжлэх ухааны нотолгоо бидэнд алга.

Жин хасахыг хориглогч дугаар 2: илүүдэл и н с у л и н.

Америк хүн бүр таргалалттай дагалддаг чихрийн шижин өвчний нэг хэлбэрт өртдөг нь судалгаагаар мэдэгдэж байна. Илүүдэл жин буюу хэвийн жингийн илүүдэл ө ө х н и й масстай үед и н с у л и н ы төвшин алдагдаж, таны биеийн эсүүд гормонд мэдрэмтгий болдог. Үүний үр дүнд г л ю к о з ы н зохицуулагч эвдэрч, ц у с а н дахь сахар дээш доош үсэрч, ө ө х т о с хуримтлагддаг.

Юу хийх хэрэгтэй вэ: И н с у л и н арилгах олон арга байдаг ч би хувьдаа хоёр хоолны халбага алимны цуутай шүүсэн ус уухыг зөвлөж байна. Мэдээжийн хэрэг, инсулиныг арилгах өөр олон арга бий. Та элсэн чихэр, хиймэл чихэрлэг амтлагчаас татгалзах хэрэгтэй. Хэрэв таны б о д и с ы н с о л и л ц о о эвдэрсэн бол энэ нь и н с у л и н т а й холбоотой асуудлын анхны шинж тэмдэг гэдгийг санаарай.

Жин хасахыг хориглогч дугаар 3: Илүүдэл к о р т и з о л.

  • К о р т и з о л нь с т р е с с т э й нөхцөл байдлын хариуд үүсдэг боловч бидний ихэнх нь с т р е с с и й г байнга мэдэрдэг. Гормоны тэнцвэргүй байдал, жин нэмэгдэх үед бүх шалтгаанууд к о р т и з о л руу хүргэдэг. Онолын хувьд бидний ихэнх нь к о р т и з о л ы н илүүдэл нь бидний өөрийгөө үнэлэх үнэлэмж, бодит байдлын мэдрэмжийг сүйтгэдэг гэдгийг мэддэг ч онол заримдаа п р а к т и к э э с ялгаатай байдаг.
  • Хэрэв таны бие с т р е с с и й н гормоны бүрэн хэмжээгээр байнга мэдрэгддэг бол ө ө х т о с н ы нөөцийг хуримтлуулах ёстой. Мөн хамгийн их хэмжээгээр тэд ходоодонд байх болно.
  • К о р т и з о л ы н өндөр төвшин нь ерөнхийдөө хоол хүнс, ялангуяа элсэн чихрээс хамааралтай болоход хүргэдэг. Та жигнэмэг, амттай хоолыг их ашигласнаар уг дааврын хуримтлал үүсдэг. Үүний үр дүнд цэвэр ө ө х т о с үүсдэг. Мөн биеийн бүх хэсэгт хуримтлагддаг.

Юу хийх хэрэгтэй вэ: К о р т и з о л ы н төвшинг дахин тохируулахын тулд та к о ф е й н ы хэрэглээгээ зогсоох хэрэгтэй. Долоо хоногийн турш кофе уухаас татгалз, тэгвэл та илүү сайн унтаж байгааг анзаарах болно. Тэгээд ерөнхийдөө та илүү тайван болж кортизолын хэмжээ буурах болно. Хэрэв к о ф е й н о о с бүрэн татгалзах нь таны хувьд боломжгүй ажил бол эхлээд кофег ногоон цайгаар сольж үзээрэй. Ногоон цай нь бас к о ф е й н агуулдаг. Дараа нь шаардлагатай бол нимбэгтэй цай руу шилжиж, дараа нь татгалзаж болно. Би кортизолын төвшинг зохицуулах өөр олон аргыг мэддэг ч к о ф е й н ы г хоолны дэглэмээс хасах нь хамгийн түрүүнд хийх зүйл юм.

Жин хасахыг хориглогч дугаар 4: а д и п о н е к т и н ы дутагдал.

  1. А д и п о н е к т и н нь таны биед ө ө х и й г шатаахыг хэлдэг гол гормонуудын нэг юм. Энэ нь г л ю к о з ы н төвшин, ө ө х т о с н ы х ү ч л и й н задралын үйл явцыг зохицуулахад шаардлагатай байдаг.
  2. Зарим хүмүүс удамшлын хувьд энэ гайхамшигтай даавар бага ялгарах хандлагатай байдаг бөгөөд харамсалтай нь энэ нь бидний биед ө ө х т о с хуримтлагдахад хүргэдэг.
  3. Жингээ хасахын тулд бидний тархи чухал үүрэг гүйцэтгэдэг. Ө ө х н и й эд ба төв мэдрэлийн тогтолцооны хооронд нууц холбоо байдаг бөгөөд а д и п о н е к т и н нь энэ хэлхээний х и м и й н зуучлагчдын нэг юм. Энэ нь жин нэмэхэд нөлөөлдөг ү р э в с э л, и с э л д э л т и й н процессыг зохицуулдаг.

Юу хийх хэрэгтэй вэ: А д и п о н е к т и н ы төвшинг жигд болгохын тулд ангаахай самар идэхийг зөвлөж байна. Үнэн хэрэгтээ энэ нь гайхалтай юм:Энэ нь бие махбод дахь гормоны концентрацад бүхэлдээ нөлөөлдөг! Б о д и с ы н с о л и л ц о о н ы өөрчлөлттэй 60 хүн оролцсон судалгаагаар цусан дахь а д и п о н е к т и н ы төвшин багатай хүмүүсийг ангаахай самраар хооллосноор тэдний дааврын төвшин нэмэгддэг болохыг харуулсан.

Дээрээс нь бэлхүүсний тойрог, цусан дахь сахарын хэмжээ, нийт холестерин, муу холестерин болон С-р е а к т и в уургийн өндөр мэдрэмж зэрэг сайжирсан.

А д и п о н е к т и н и й төвшинг өөр юу нэмэгдүүлдэг вэ? Завсарлагатай мацаг барих.

Ийм өлсгөлөн зарлах хамгийн энгийн үр дүнтэй арга бол шөнийн цагаар хоол идэхгүй байх явдал юм. Эрэгтэйчүүдийн хувьд нэг өдөрт хамгийн бага хугацаагаар үр дүнтэй мацаг барих хугацаа нь 16 цаг, эмэгтэйчүүдийн хувьд 18 цаг. Энэ нь хэрэв та хамгийн сүүлд оройн 18:00 цагт хоол идсэн бол эрэгтэй хүний ​​дараагийн хоол өглөө 10:00, эмэгтэйчүүдийн хувьд үд дунд байх ёстой гэсэн үг юм.

Ангаахай самраас гадна авокадо, хар шоколад зэрэг моно ханасан ө ө х т о с ы г хэрэглэж болно. Мөн дасгалын талаар бүү мартаарай.

Дээрх бүгдийг нэгтгэн дүгнэж үзье. 

Би өглөө бүр жин дээрээ үзэж зогсохдоо, жингийн тоонд хэт их анхаарал хандуулж байхдаа энэ дааврын эмх замбараагүй байдлаас хэрхэн гарах талаараа хичээн ажилласан. Би эдгээр гормон бүрийн зохицуулалтыг аажмаар амьдралдаа оруулснаар таргалалт гэдэгтэй миний хувьд асуудал биш болсон.

Одоо миний хамгийн нандин хүсэл бол та ч гэсэн өөрийнхөө хүч чадлыг өөрөө мэдэрч, биеэ чагнадаг байгаарай. Мэдээжийн хэрэг, ямар хоол хүнс, ямар амьдралын хэв маяг танд хамгийн сайн ашиг тусыг авчрах талаар зөв дүгнэлт хий.

Тогтвортой жингээ хасах нь зөвхөн дааврын тогтвортой байдлын үед л боломжтой гэдгийг ойлгох нь миний олон өвчтөнд жингээ хянаж сурахад тусалсан.

Та эмэгтэйчүүд болон тэдний илүүдэл жингийн талаар эцэс төгсгөлгүй ярьж болно. Энэ бол өөрийгөө удирдах эрх мэдэл, бүхнийг шинээр эхлүүлэх чадварын тухай юм.

Та эрч хүч, хүч чадал, биетэйгээ нэгдмэл байдлыг мэдрэх үед гайхалтай зүйл тохиолдож болно.

Та цаашид сул дорой, цочромтгой, түргэн ууртай, сандарч, өөрийгөө буруутгах, үзэн ядах мэдрэмжийг мэдрэхээ болино.

Та эцэст нь хамгийн эрхэм мөрөөдөл, итгэл найдвар, амьдралын төлөвлөгөөндөө бүрэн анхаарлаа төвлөрүүлэх боломжтой болно. Идэвхтэй, жинхэнэ амьд гэдгээ мэдрэхэд юу тусалдаг болохыг та ойлгох боломжтой болно.

Leave a Reply

Your email address will not be published.

GIPHY App Key not set. Please check settings

Дараах арга нь арьсны хөгшрөлтийн эсрэг хамгийн сайн арга бөгөөд энгийн үр дүнтэй!

Үр нөлөө нь гайхалтай. Энэхүү гайхамшигт сиропоос 1 цайны халбагыг уухад л, цapдyyл ихтэй хоолонд дурлах хүслийг дарна!