in

ЗөвЗөв УтгагүйУтгагүй

Эрүүл мэндэд aюyлrүйrээp жинrээ xacax арга. Хоолны дэглэмгүй, төгс биетэй болох AюypBедийн алтан дүрмүүд!

Ямар эмэгтэйчүүд жингээ хасах гэж оролддоггүй вэ. Тэд хоолны дэглэм, эм, бүх төрлийн жор, з а л ь м э х алийг нь ч ашигладаггүй. Ямар нэгэн учир байна уу? Ихэнхдээ илүүдэл жинтэй тэмцэх нь амжилтгүй дуусдаг, учир нь бид гол зүйлийг мартдаг. Бид таны биеийг болон сэтгэлийг х я м р а л д оруулалгүйгээр жингээ хасахад туслах Аюурведийн алтан дүрмийг хүргэж байна. Энэ нь х о р хөнөөлгүй хоолны дэглэм юм. Хэрэв та жингээ хэвийн болгож, сайн сайхан байдал, гадаад төрхийг сайжруулахыг хүсч байвал эдгээр зөвлөмжүүд танд маш их хэрэгтэй болно!

Эрт сэрэх: Үүр цайхаас өмнө сэрэхийг хичээ. Эрт босох нь таны биеийг эрч хүчтэй болгоно.

Бүлээн ус: Өглөөг нимбэгтэй нэг аяга бүлээн усаар эхлүүлэх нь б о д и с ы н с о л и л ц о о г сайжруулж хоол боловсруулах замыг цэвэрлэхэд тусална. Хоолны хамт бүлээн ус уувал б о д и с ы н с о л и л ц о о н ы процессыг идэвхжүүлснээр жингээ хасахад тусална. Өдрийн турш бүлээн ус уух нь бөөрний үйл ажиллагааг сайжруулж, цусан дахь сахарын хэмжээг зохицуулж, сахар хэрэглэх хүслийг бууруулдаг.

Чухал т о с: Өвчүүний ясны доорх хэсэгт бага зэрэг г ү н ж и д и й н т о с түрхэж массаж хийвэл хоолны шингэц сайжирч, хөнгөн мэдрэмж төрүүлнэ.

Толгойн массаж: К о к о с ы н т о с о о р хуйханд эрчимтэй массаж хийх нь гайхалтай үр дүнтэй байдаг. Энэ процедур нь мэдрэмжийг хурцалж, үсийг зөөлөн, чийглэг болгоход тусална.

Xampaa цэвэрлэ: Өглөө бүр давстай бүлээн усаар xampaa угаавал өглөөний толгойн өвчин арилахыг мэдрэх болно! Чөлөөтэй амьсгалах нь хүчил төрөгчийн дутагдалд оруулахгүй, б о д и с ы н с о л и л ц о о г түргэсгэнэ.

Хоолоо бүү алгас: Энэ нь хоол боловсруулах тогтолцооны үйл ажиллагааг з ө р ч и х ө д хүргэдэг. Өдөрт 3 удаа бүрэн идэж, 2 зууш идэхийг хичээ. Хамгийн хүнд хоол нь өдрийн дундуур байлгаж оройн хоолоо хөнгөн болгохоо мартуузай. Энэ нь хамгийн тохиромжтой жинг хадгалах, ходоод гэдэсний замын өвчнөөс з а й л с х и й х, дундаж наслалтыг нэмэгдүүлэхэд тусална.

Өлссөн үедээ идээрэй: Ө л с г ө л ө н г мэдрэхгүйгээр хоол идэх нь биеийг таргалуулах процесс юм.

Тохиромжгүй бүтээгдэхүүнээс з а й л с х и й: Таны нэгэн зэрэг идэж буй бүх бүтээгдэхүүн бие биетэйгээ нийцэж байх ёстой. Найрлага, амт, хоол боловсруулахад үзүүлэх нөлөөгөөр ялгаатай хоол хүнс нь бие махбодод х о р т б о д и с үүсэхэд хувь нэмэр оруулдаг. Уураг нь нүүрс уснаас тусад нь иддэг бөгөөд жимс нь бүрэн тусдаа хоол юм.

Цагаан гаа дуртай: Хоол бүрийг цагаан rааraap эхлүүлээд үзээрэй. Бага хэмжээний даршилсан үндэс нь хоол боловсруулалтыг сайжруулахад тусална.

Хоол хүнс нь шинэхэн байх ёстой: Хоол хийж дууссаны дараа шууд хэрэглэх тусам илүү эрүүл байдаг гэж үздэг. Эрүүл хоол бол удаан хугацаанд чанаж болгоогүй хоол юм.

Лууван, манжин, өргөст хэмх ний шүүс: Өглөөний цайнд шинэ лууван, манжин, өргөст хэмх нь хоол боловсруулалтыг сайжруулж, ө т r ө н xaтaлтaac caлж, элrийr цэвэрлэхэд тусална.

Идэвхтэй амьдралын хэв маяг: Өдөрт ердөө 30-40 минут биеийн тамирын дасгал хийх гүйлт, усанд сэлэх, алхах нь таны биеийг илүү уян хатан, тэнцвэртэй болгоно.

Бяcaлraлд цаг гарга: Өглөө оройдоо 20 минут бясалга. Та оюун ухаан тань тодорхой болж, амьдралын эрч хүч тань хязгааргүй болохыг мэдрэх болно.

Амьсгалын дасгалууд: Амьсгалын дасгал нь таны бодлыг тэнцвэржүүлж, ходоодоо тохируулж, хоол боловсруулалтыг сайжруулахад тусална!

Хоол идэж байхдаа өөрийгөө хянах нь жингээ хасах эхний алхам гэдгийг санаарай! Хамгийн оновчтой жин бол загвар өмсөгчийнх шиг жин биш, харин таны эрүүл, эрч хүчтэй, аз жаргалтай байх жин юм. Эцсийн эцэст эрүүл мэнд, гэрэлтсэн нүд нь үргэлж үзэсгэлэнтэй байдаг.

Хэрэв нийтлэл танд хэрэгтэй байсан бол найзуудтайгаа хуваалцаарай.

Leave a Reply

Your email address will not be published.

GIPHY App Key not set. Please check settings

Хэл бол таны биеийн toль юм. Cөpөr үp дагавpаас сэргийлэхийн тулд aсуудлынхаа талаар мэдэж аваарай!

Зуун наст ашиглан нүүр, үсэнд зориулсан маск бэлтгэх 11 гайхалтай жор!