in

ДажгүйДажгүй

40-өөс дээш насны бүх эмэгтэйчүүдийн хэрэглэх ёстой 7 нэмэлт тэжээл!

Эдгээр нэмэлт витаминууд нь бүх эмэгтэйчүүдэд, ялангуяа 40 наснаас хойш маш чухал юм!

Энэ насанд бие мах бодийг өдөр бүр витамин, шим тэжээлээр хангах шаардлагатай.

40 наснаас хойш цаг хугацаа өнгөрөх тусам эрүүл мэндийн асуудлаас өөрийгөө хамгаалахын тулд хоол тэжээлээ хянах хэрэгтэй. 40 настай хүний ​​бие залуу насных шиг ажилладаггүй. Булчингийн масс буурч, б о д и с ы н солилцоо удааширч, архаг өвчин тусах эрсдэл нэмэгддэг.

Ийм учраас витамин болон бусад шим тэжээлийг нэмэлтээр авах нь чухал юм.

Энд тэдний жагсаалт байна:

1. В12 витамин

Цусны бүтэц, тархины үйл ажиллагааг сайжруулдаг тул 40 насанд чухал ач холбогдолтой.

Та энэ витаминыг мах, амьтны гаралтай бүтээгдэхүүн, загас, өндөг, тахиа, сүү гэх зэргээс авч болно. Харамсалтай нь, цаг хугацаа өнгөрөхөд энэ витамин нь 40-өөс хойш биед муу шингэдэг. Өдөрт 2,4 мг уухыг зөвлөж байна.

2. К а л ь ц и

К а л ь ц и нь хугарлын эрсдэлийг бууруулдаг ба мэдрэл, зүрх, булчинд сайнаар нөлөөлдөг. К а л ь ц и дутагдсанаар бие сулардаг. Гүнжидийн үр, д ү п ү, загас, бүйлс, б р о к к о л и, б у у ц а й зэргийг идээрэй.

3. Витамин Д

Энэхүү витамин нь өвчнөөс хамгаалдаг. Д аминдэмийн дутагдал нь чихрийн шижин, зүрхний өвчин, олон с к л е р о з, хөхний х о р т хавдартай холбоотой байдаг. Д аминдэмийн гол давуу талуудын нэг нь к а л ь ц и й г биед шингээхэд тусалдаг. Нар бол энэ чухал витамины маш сайн эх үүсвэр юм. Мөн Д аминдэм агуулсан янз бүрийн хоол хүнс, нэмэлтүүд байдаг.

Та өдөрт дор хаяж 600 IU (мөн 50 наснаас хойш өдөрт 800 IU) авах ёстой. Хязгаар нь өдөрт 4000 IU хүртэл байна.

4. М а г н и

М а г н и нь цусны даралтыг зохицуулахад тусалдаг. Түүний дутагдал нь зүрх судасны өвчин, чихрийн шижин, ү р э в с э л д хүргэдэг. М а г н и нь бие махбодод к а л ь ц и й г шингээхэд тусалдаг бөгөөд булчин, мэдрэл, зүрхэнд чухал үүрэгтэй. Мөн цусан дахь г л ю к о з ы н хэмжээг хянадаг. Хэрэв та эрүүл хоол хүнс хэрэглэж байгаа бол өдөр тутмын тунгаа авах магадлалтай. Хүмүүс өдөрт 320 мг м а г н и уух шаардлагатай болдог. Та хар ногоон навчит ногоо, ш о ш, нахиа, самар, үр, чангаанз зэрэгт м а г н и й н агууламжийг олж авах болно.

Илүүдэл м а г н и й н хэмжээ нь эрүүл мэндэд аюул учруулахгүй ч суулгалт, дотор муухайрах, с п а з м үүсгэдэг.

5. К а л и

К а л и нь наснаас үл хамааран цусны даралтыг дэмждэг. Мөн цус харвах эрсдэлийг бууруулдаг. Гэсэн хэдий ч илүүдэл к а л и нь ходоод гэдэсний замд гэмтэл учруулж, зүрхний өвчинд хүргэдэг. К а л и й н эх үүсвэр нь гадил, амтат төмс, манжин, ш о ш, сэвэг замаг юм.

6. О м е г а – 3

Энэхүү шим тэжээлийн дутагдал нь зүрх судасны өвчнөөр өвчлөх эрсдэлийг нэмэгдүүлж, танин мэдэхүйн чадварыг бууруулдаг. О м е г а – 3 нь цусны даралтыг бууруулж, м у у х о л е с т е р и н ы хэмжээ, зүрх судасны өвчлөлийн эрсдэлийг бууруулж, ой санамж, сэтгэн бодох чадварыг сайжруулдаг болохыг судалгаагаар тогтоожээ.

Загас, самар, навчит ногоо идсэнээр бие махбодоо о м е г а – 3 т о с н ы хүчлээр хангаж чадах ч нэмэлт тэжээлийг бас авах хэрэгтэй.

  • Хэрэв та эрүүл бол 500 мг хангалттай.
  • Хэрэв та зүрхний өвчтэй бол 800-1000 мг.
  • Мөн т р и г л и ц е р и д ихтэй бол 2000-4000 мг.

Ялангуяа а н т и к о а г у л я н т хэрэглэж байгаа бол өдөр тутмын тунгийн талаар эмчээсээ асуухаа мартуузай.

7. П р о б и о т и к у у д

Тэд ялангуяа 40-өөд насны эмэгтэйчүүдэд онцгой ач холбогдолтой байдаг. П р о б и о т и к у у д гэдэсний эрүүл мэндийг сахихаас гадна зүрхний өвчин, чихрийн шижин, цус харвах эрсдэлийг бууруулахад чухал үүрэг гүйцэтгэдэг гэсэн нотолгоо нэмэгдэж байна.

Leave a Reply

Your email address will not be published.

GIPHY App Key not set. Please check settings

Долоо хоногт ганцхан удаа хэрэглэснээр таны нүүр 10 насаар залуу харагдах болно!

Таны арьс 3-хан хоногийн дотор үрчлээ, хөгшрөлтийн толбогүй төгс гэрэлтсэн өнгөтэй болно!