Нүүрс уснаас илүү ө ө х т о с идэх нь жингээ хасах жинхэнэ нууц түлхүүр юм. Миний нэг танил олон жил дараалан жингээ хасах гэж оролдсон. Тэр ө ө х т о с н о о с татгалзаж, өдөр бүр нэг цаг бэлтгэл хийдэг байв. Гэвч тэр жингээ хасаж чадаагүй.

Үүний дараа шинэ хоолны дэглэмүүдийг нэг нэгээр нь туршиж эхэлсэн бөгөөд хэрэглэсэн болон зарцуулсан к а л о р и й н тэнцвэрт байдалд жинд өөрчлөлт оруулах нь хангалтгүй гэсэн дүгнэлтэд хүрчээ.

Гол буруутан нь гормоны и н с у л и н юм.

Нүүрс ус хэрэглэх үед тэдгээрийг шим тэжээлийн г л ю к о з болгон хувиргахын тулд и н с у л и н шаардлагатай байдаг. Энэ нь нойр булчирхайгаар үүсгэгддэг.

Гэхдээ и н с у л и н нь бас өөр үүрэгтэй. Энэ нь нэмэлт илчлэгийг ө ө х т о с болгон хувиргадаг.
Хэрэв та өдөрт 50 г-аас ихгүй нүүрс ус иддэг бол (жишээлбэл, нэг зүсэм талх эсвэл нэг гадил жимсээр өөрийгөө хязгаарлавал) бие нь к е т о з төлөвт орох болно. Эрчим хүч авахын тулд ө ө х т о с ы г шатааж эхэлнэ.

Жингээ хасахыг мөрөөддөг эрэгтэй, эмэгтэй хүмүүсийн жингээ хасахад тань туслах 10 үндсэн дүрмийг энд оруулав.

1. Загас, мах, а в о к а д о идээрэй.

Б о д и с ы н солилцоог хурдасгахын тулд бие дэх омега-6, омега-3 т о с н ы хүчлүүдийн харьцааг тэнцвэржүүлэх шаардлагатай.

Үүнийг засахын тулд хоолны дэглэмдээ хулд загас, с а р д и н загас, нугас, а н ч о у с, х я с а а, түүнчлэн хавч, с а м хорхой, далайн х я с а а гэх мэтийг нэмж оруулах хэрэгтэй.
Гэсэн хэдий ч туна загас, сэлэм загас идэхгүй байх нь дээр гэдгийг санах нь зүйтэй: энэ загасны насанд хүрэгчдэд мөнгөн ус хэт их байдаг.

Шаардлагатай хүчил нь о л и в, а в о к а д о, самар зэргээр баялаг юм. К о к о с ы н т о с о н д бас байдаг. Эдгээр бүтээгдэхүүнд агуулагдах ө ө х т о с нь бусад ө ө х т о с н о о с ялгаатай м е т а б о л и з м д ордог тул сайн гэж тооцогддог. Энэ бол бие, зүрх, тархинд хамгийн үр ашигтай түлш юм.

2. Уламжлалт өглөөний цайны оронд цөцгийн т о с т о й аяга к о ф е уу.

Өглөөний аяга цай эсвэл к о ф е н д о о 3 – 4 хоолны халбага цөцгийн т о с эсвэл к о к о с ы н т о с нэмнэ. Энэ бол төгс өглөөний цай юм.

Хэрэв энэ нь танд хангалтгүй бол өглөөний цайнд сонгодог с э н д в и ч эсвэл гурван өндөг нэмж болно.
“К е т о з”-ын төлөвт орсны дараа та өглөө өлсөхөө болих болно. Гэсэн хэдий ч та өглөөний цайгаа уух хэрэгтэй. Өглөө нь зөвхөн чихэрлэг зүйл зажлах хэрэггүй: энэ нь зөвхөн чихрийн дуршлыг нэмэгдүүлэхээс гадна өдрийн цагаар хэт их идэх хүсэл түрүүлэх болно.

3. Чихрийн бөмбөгнөөс татгалз.

Г е н и й н и н ж е н е р ч л э л и й н нөлөөгөөр ургуулсан асар том, хэт чихэрлэг жимснүүд нь жилийн турш хүнсний тасагт байх болсон өнөө үед хэт чихэрлэг жимснээс татгалз.

Жишээлбэл: усан үзэм.

Г л ю к о з, л а к т о з, с а х а р о з болон бусад сахар нь бие махбодод жигд тархдаг боловч жимсний сахар ф р у к т о з нь элэг рүү шууд ордог. Хэрэв тэр их хэмжээний ф р у к т о з ы г боловсруулах шаардлагатай бол тэр үүнийг хэвийн хэмжээнд барьж чадахгүй. Үр дүн: с а х а р о з нь т р и г л и ц е р и д буюу ө ө х т о с болж хувирдаг бөгөөд энэ нь эргээд цусанд ордог.

4. Мацаг барихыг хичээ, гэхдээ махтай.

Хүн бүр мацаг барихын ашиг тусын талаар үл итгэгчид хүртэл мэддэг. Мацаг барих үед и н с у л и н ы түвшин буурч, өлсөж байгаа мэт санагддаг, гэхдээ бие нь жингээ хасдаг.

Гэхдээ таны даалгавар бол цусан дахь и н с у л и н ы түвшинг эрс бууруулах явдал юм бол хоёр илүү сайн арга бий.

Нэгдүгээрт, мацаг барих үедээ та ө ө х т о с ихтэй, нүүрс ус багатай хоол хүнсийг идэж болно. Хоёрдугаарт, 24 цагийн турш та ө ө х т о с (бяслаг, цөцгий, к о к о с ы н т о с, о л и в ы н т о с, гахайн ө ө х, өндөг) эс тооцвол юу ч идэж болохгүй.

5. Ногоо бол гайхалтай хоол юм!

Байцаа гэх мэт хар навчит ногоо нь олон хүнд таалагддаггүй. Гэхдээ энэ нь жингээ хасахад хувь нэмэр оруулдаг б о д и с ы н маш сайн эх үүсвэр юм.

Байцаа, хүрэн манжин, б у у ц а й, ш а н ц а й н ы ургамал, д а н д е л и о н, г и ч зэрэгт анхаарлаа хандуулаарай.

6. Өндөгний цагаан, о м л е т, төмсийг хэзээ ч бүү ид.

Шар нь өндөгний хамгийн сайн хэсэг юм.Ихэнх хүмүүс өндөгний шарыг бидний судас бөглөрдөг х о л е с т е р и н ы эх үүсвэр гэж боддог ч энэ нь худлаа. Өндгөнд агуулагдах х о л е с т е р о л нь судас бөглөрдөггүй, ө ө х т о с нь эрүүл ө ө х т о с байдаг.

Одоо төмсний тухай. Энэ нь к а л и а с бусад үнэ цэнэтэй шим тэжээлийг агуулдаггүй. Гэхдээ энэ нь хүний ​​эрүүл мэндэд сөргөөр нөлөөлдөг цардуултай б о д и с о о р дүүрэн байдаг.

7. К о к о с бол тураах бурхан!

Зарим талаараа эдгээр жимс нь бараг нүүрс ус агуулдаггүйтэй холбоотой юм. Мөн зарим талаараа тэдгээр нь дунд гинжин т р и г л и ц е р и д ү ү д э э р дүүрэн байдаг (MCTs). К о к о с ы н т о с нь ерөнхийдөө 66% -иас бүрддэг.

MCT бол гайхалтай энергийн ундаа юм. Эдгээр б о д и с ы г бие махбодод шатаах үед к е т о н у у д үүсдэг бөгөөд энэ нь ө ө х н и й хамгийн ашигтай төрөл юм.

Тийм ч учраас к о к о с ы н тогтмол хэрэглээ нь таргалалт, х о р т хавдар, А л ь ц г е й м е р, П а р к и н с о н ы өвчин болон бусад мэдрэлийн өвчнөөс урьдчилан сэргийлэх маш сайн арга юм.

8. Элгэн тараг идээрэй.

Энэ нь ө ө х т о с багатай, элсэн чихэр нэмээгүй байх ёстой. Энгийнээр хэлэхэд энэ нь чихэрлэг биш исгэлэн амттай байх ёстой.

Үүний тусламжтайгаар та маш сайн уураг, эрүүл нүүрс ус авах болно. Хэрэв та жимсний нэмэлтгүйгээр идэж чадахгүй бол тэнд хэдхэн жимс нэмсэн нь дээр.

9. Та а р х и ууж болно.

Нүүрс ус багатай хоолны дэглэмийн давуу тал нь к а л о р и тоолох шаардлагагүй болдог. Таны зорилго бол бие махбод дахь нүүрс усны хэрэглээг хязгаарлах явдал юм.

Мөн энэ нь а р х и н д дуртай хувьд сайн мэдээ юм. Хамгийн гол нь шар а й р а г ууж болохгүй, учир нь энэ нь зөвхөн нүүрс усаар дүүрэн байдаг. Чихэргүй ундаанд анхаарлаа хандуулаарай: в и с к и, ж и н, р о м, т е к и л а, цагаан а р х и. Тус бүр нь нүүрс ус агуулдаггүй. Мэдээжийн хэрэг та тэдгээрийг содоор шингэлэхгүй бол.

10. Битгий гүй.

Гүйх нь жингээ хасах хамгийн сайн арга биш гэдгийг харуулсан судалгаанууд байдаг. Илүү үр дүнтэй нь богино, гэхдээ маш эрчимтэй дасгалууд юм.

Сайн мэдээ гэвэл өдөр бүр бүрэн дасгал хийхэд 5-10 минут хангалттай. Энэ цаг мөчдөө өөрийн боломжийн дээд хязгаар хүртэл ажиллахыг хичээ. Таны зорилго бол жингээ хасах явдал гэдгийг санаарай. Үүний тулд хэт хүчтэй ачаалалтай богино дасгалууд хамгийн тохиромжтой.

Leave a Reply

Your email address will not be published.

GIPHY App Key not set. Please check settings

Жин хасах үр дүнтэй арга. Нүүрс ус, уургийг хослуулсан хөнгөн хоолны дэглэм!

Эдгээр хоёр энгийн найрлага нь үс уналтыг зогсооход тусална!