in

ХоосонХоосон ДажгүйДажгүй УтгагүйУтгагүй ГунигтайГунигтай

Хэвлийн доод хэсгийн өөx тocыг арилгаж, долоо хоногийн дотор жинг эрс багасгадаг хоёр үр тариа!

Би хэзээ ч туранхай байж үзээгүй. Хэвлийн доод хэсэгт ө ө х н и й хуримтлал үүсэж байнга цүлхийж гарч ирэх нь өөрт таалагдсан хувцсаа сонгож чадахгүй байнга сул загвартай хувцас сонгоход хүрдэг. Унжсан гэдэснээсээ ангижрах боломжгүй мэт санагдсан тул миний асуудлыг шийдэж чадах хоолны дэглэмийн талаар хайлт хийсэн юм.
Хоол идэхээс бүрэн татгалзахтай холбоотой хатуу хоолны дэглэм нь миний сонголт биш юм. Үүний зэрэгцээ тэдний үр дүн нь удаан үргэлжлэх зүйл биш юм.

Хоолны дэглэм нь эрүүл мэндэд хүнд асуудал нэмэх ёсгүй, харин эсрэгээр эрүүл хооллолттой аль болох ойр байх ёстой. Би үнэтэй бүтээгдэхүүнд мөнгө зарцуулаагүй. Би амттай, эрүүл, хямд, гэхдээ ховор үр тарианд анхаарлаа хандуулахаар шийдсэн.

Эрдэнэ шиш, ц у к к и н и будаа нь хэвлийн доод хэсгийн ө ө х т о с ы г хурдан бөгөөд зөв арилгах гайхалтай арга юм.

Эдгээр бүтээгдэхүүнийг хэрэглэсний үр дүн нь долоо хоногийн дараа мэдэгдэхүйц байдаг. Ийм хоолыг бүрэн бэлтгэхэд янз бүрийн төрлийн т о с, т о с л о г сүүн бүтээгдэхүүнээс татгалзах хэрэгтэй.

Тэд илүүдэл жинг бууруулах үйл явцыг удаашруулна. Будааг усанд чанаж болгосон байх ёстой бөгөөд амтыг нь та зөгийн бал эсвэл хатаасан жимсээр баяжуулж болно. Эдгээр бүтээгдэхүүн нь өндөр илчлэгтэй биш бөгөөд маш олон ашигтай шинж чанартай байдаг.

Долоо хоногийн хоолны төлөвлөгөө:

  1. Даваа гараг. Өглөөний цай нь эрдэнэ шишийн будаа иднэ. Үдийн хоол бол илчлэг багатай хоол байх хэрэгтэй. Оройн хоол хулуугаар амталж чанасан будаа.
  2. Мягмар гараг. Өглөөний цай нь хулууны нухаштай будаа. Үдийн хоол бол таны сонгосон илчлэг багатай хоол юм. Оройн хоол эрдэнэ шишийн будаа.
  3. Лхагва гараг. Өглөөний цай, үдийн хоол, оройн хоол – өөрийн үзэмжээр ямар ч ө ө х т о с г ү й хоол.
  4. Пүрэв гараг. Өглөөний цай нь эрдэнэ шишийн будаа. Үдийн хоол бол илчлэг багатай хоол юм. Оройн хоол хулууны нухаштай, чанасан будаа.
  5. Баасан гараг. Мягмар гарагтай адилхан.
  6. Бямба гараг. Даваа гарагийн хоолны дэглэмийг давтана.
  7. Ням гараг. Мягмар гарагтай адилхан.

Ийм хоолны дэглэмийг дагаж, гурил, чихэр, түргэн хоолны талаар март. Илүү мэдэгдэхүйц үр дүнд хүрэхийн тулд спортын багц дасгал хийхийг зөвлөж байна.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

GIPHY App Key not set. Please check settings

Таны эрүүл мэндэд өндөг хэрхэн нөлөөлөх вэ? Шинжлэх ухааны нийгэмлэгээс баталсан баримтууд!

Нэг шөнийн дотор үрчлээгээ арилгаарай!