in

Нүдний дасгалаар хараагаа хэрхэн сайжруулах вэ!

Нүд бол сэтгэлийн толь боловч өдөр бүр о ф ф и с дээр ажиллаж, к о м п ь ю т е р и й н дэлгэц дээр олон цагийг өнгөрөөдөг хүмүүсийн хувьд нүд ядрах, нүд хуурайших, нүдний хараа муудах гэх мэт таагүй зүйлс тохиолддог.

Нүдний ядаргаа, ү р э в с э л үүсэх олон шалтгаан бий. Энэ нь хүний ​​эрүүл мэнд, ялангуяа алсын хараанд маш сөрөг нөлөө үзүүлдэг к о м п ь ю т е р и й н дэлгэцийн цахилгаан соронзон цацраг юм. Т е л е в и з и й н нэвтрүүлэг, түүнчлэн өрөөнд ажилладаг агааржуулагчийг удаан хугацаагаар ажиллуулах нь нүдний чийгшил буурахад хүргэдэг бөгөөд энэ нь нүдний салст бүрхүүлийн байдалд нөлөөлдөг.

Хүн бүр энэ асуудлыг даван туулж, нүдийг цэвэр, тунгалаг гэрэлтүүлэх энгийн бөгөөд боломжийн арга замууд байдаг. К о м п ь ю т е р и й н дэлгэцийг олон цагаар харах шаардлагатай о ф ф и с ы н ажилтнуудад эдгээр аргуудыг мэдэх нь ялангуяа чухал юм.

Нүдэндээ туслахын тулд та дараах зөвлөмжийг дагаж мөрдөөрэй.

  1. Нүдэнд зориулсан энгийн г и м н а с т и к, алсын харааг сайжруулах ийм дасгал нь тэдний нөхцөл байдалд эерэгээр нөлөөлдөг. Нүдээ аниад хэд хэдэн эргүүлэх хөдөлгөөн хийх шаардлагатай бөгөөд к о м п ь ю т е р дээр сууж байхдаа илүү олон удаа нүдээ анивчих хэрэгтэй, гэхдээ ямар ч тохиолдолд хүрч болохгүй, нүдээ гараараа үрж болохгүй.
  2. Ойролцоогоор 30-60 секундийн турш чихний дэлбээнд массаж хийх нь маш үр дүнтэй арга юм.
  3. Нүд нь аль хэдийн хуурайшж, ү р э в с с э н хүмүүст тусгай чийгшүүлэгч дусаалга туслах болно.
  4. 2 минутын турш хурдан бөгөөд хөнгөн анивчина. Энэ нь цусны эргэлтийг сайжруулахад хувь нэмэр оруулдаг.
  5. Цонхны гадна байгаа алслагдсан объектыг сонгоод хэдэн секундийн турш алсыг хар, дараа нь цэгүүдийг хар. Дараа нь та ачааллыг хүндрүүлж болно. Дөрвөн өөр объект дээр анхаарлаа төвлөрүүл.
  6. Шулуун суу. 5 секундийн турш нүдээ чанга аниад дараа нь том нээ. 8-10 удаа давтана. Зовхины булчинг бэхжүүлж, цусны эргэлтийг сайжруулж, нүдний булчинг тайвшруулахад тусалдаг.
  7. Гар тус бүрийн гурван хуруугаараа дээд зовхин дээр бага зэрэг дарж, 1-2 секундийн дараа хуруугаа зовхиноос ав. 3 удаа давтана. Энэ дасгал нь нүдний дотоод шингэний эргэлтийг сайжруулдаг.
  8. Өдөрт хоёр удаа, өглөө, оройд нүдээ зайлж угаана. Өглөө нь эхлээд мэдэгдэхүйц халуун усаар, дараа нь хүйтэн усаар зайлж угаа. Унтахынхаа өмнө бүх зүйл урвуу дарааллаар явагддаг: эхлээд хүйтэн усаар, дараа нь халуун усаар угаана.
  9. Нүдэнд үзүүлэх анхны тусламж бол нүдийг хэдэн минутын турш хааж, ямар нэгэн тааламжтай зүйлийг төсөөлөх явдал юм. Хэрэв та алгаа үрж, нүдээ бүлээн алгаараа дарж, духны дундуур хуруугаараа дарж өгвөл үр нөлөө нь илүү мэдэгдэхүйц байх болно.

Хамгийн гол нь нүдний тогтмол дасгал нь таны нүдэнд тустай гэдгийг мартаж болохгүй. Хамгийн чухал нь эрүүл байх!

Leave a Reply

Your email address will not be published.

GIPHY App Key not set. Please check settings

Нүдний эргэн тойрон дахь үрчлээсийг багасгах, хаван, уутыг бүрэн арилгадаг жорууд. Зөвхөн ганцхан бүтээгдэхүүн танд хэрэгтэй!

Эдгээр зөвлөмжүүд нь маш чухал юм. Бамбай булчирхайгаа эрүүл байлгаарай!