in

ЗөвЗөв ДажгүйДажгүй ГайхалтайГайхалтай ГунигтайГунигтай УхаантайУхаантай УтгагүйУтгагүй ХоосонХоосон

Гурвалжин будааны дэглэм. 14 хоногт дээд тал нь 12 кг жин хасах боломжтой!

14 хоногт 12 кг хүртэл жин хаяна. Өдөр тутмын дундаж илчлэг 970 к а л о р и.

Уг хоолны дэглэмийн хамгийн гол хэрэглэгдэхүүн нь гурвалжин будаа юм. Гурвалжин будааны хоолны дэглэм нь богино хугацааны хоолны дэглэмд хамаарахгүй. Үргэлжлэх хугацаа нь 14 хоног, гэхдээ энэ нь хамгийн үр дүнтэй байдаг. Энэ хугацаанд 12 ба түүнээс дээш кг жин хасах боломжтой. Үр дүн нь таны хэр их илүүдэл жинтэй байгаагаас шалтгаална, илүүдэл жин их байх тусам жингийн бууралт хурдан явагдана.

Гурвалжин будааны хоолны дэглэмийн дагуу бэлтгэсэн гурвалжин будаа нь 70-169 ккал к а л о р и й н агууламжтай байдаг. Энэ утгаараа гурвалжин будаа зөвхөн цадсан мэдрэмжийг бий болгодог. Тиймээс өдөрт идэж буй гурвалжин будааны хэмжээг хязгаарлахгүй.

Гурвалжин будаа нь к а л ь ц и, к а л и, м а г н и, төмрийн агууламж өндөртэй бөгөөд ургамлын уураг 5,93%, В витамины өндөр агууламж нь хоолны дэглэмээс хүний ​​биед үзүүлэх хор хөнөөлийг бууруулдаг. Хоолны дэглэм барихдаа та ямар нэгэн таагүй мэдрэмжийг мэдрэхгүй төдийгүй өдөр бүр таны сайн сайхан байдал сайжирч, хөнгөн мэдрэмж төрөх болно. Энэ нь гурвалжин будааны хоолны цэсэд цэвэр уураг орцуудыг бараг бүрмөсөн орхих боломжийг олгодог.

Гурвалжин будааны хоолны дэглэмийн зайлшгүй шаардлага бол аливаа амтлагч, сүмс, элсэн чихэр, тэр ч байтугай давсыг бүрэн хориглох явдал юм.

Хоёр дахь шаардлага нь унтахаас 4 цагийн өмнө идэхийг хориглодог. Энэ нь гурвалжин будааны хоолны дэглэмийг амжилттай байлгах чухал шаардлага юм.

Гурвалжин будааны хоолны дэглэмд зориулж будаа бэлтгэх арга:

Оройн нь 0,5 кг гурвалжин будааг 1,5 литр буцалж буй устай саванд хийж, өглөө болтол таглаатай байлгана. Эхний өдөр танд маш их гурвалжин будаа хангалттай байх болно, хоолны дэглэмийн төгсгөлд өдөрт танд 100 грамм гурвалжин будаа хангалттай байх болно. Өглөө нь будаа тань агшаасан гурвалжин будаатай төстэй байх болно. Яг ийм будааг 14 хоногийн турш идэх ёстой. Хэрэв гурвалжин будаан дээр хийсэн ус бүрэн шингэхгүй бол илүүдлийг нь шавхан, дараагийн удаа бага зэрэг буцалсан ус хийнэ.

Гурвалжин будаа, тарагтай дэглэмийн цэс

Хамгийн алдартай цэсийн сонголт: Гурвалжин будаанаас та хүссэн хэмжээгээрээ идэж болно. Цэс энд өдөрт 1 литр тараг идэж болно. Гурвалжин будаагаа тарагтайгаа хамт ууж болно. Унтахаасаа өмнө өлсөх хүчтэй мэдрэмжийг нэг аяга тараг ууж болно. Хурдан үзүүлэх үр дүн нь таныг дэглэмээ алдахгүй байх урам зоригийг өгөх болно. Та мөн хязгаарлалтгүйгээр энгийн ус эсвэл ногоон цай ууж болно.

Хуурай жимс бүхий хоолны дэглэм

Гурвалжин будааны хоолны дэглэмд элсэн чихэр байхгүй тул сул дорой байдал, ядрах мэдрэмж гарч ирдэг. Үүнээс гадна хоолны дэглэмийн төгсгөлд гурвалжин будаа, тараг нь уйтгартай санагдаж эхэлнэ. Гурвалжин будаа дээр та хуурай жимс нэмж болно. Алим, чавга, үзэм, хатаасан чангаанз зэргийг бага хэмжээгээр буюу 5-6 ширхгээс илүүгүй нэмж идэж болно. Энэхүү цэсийн сонголтод хуурай жимсний оронд нэг халбага зөгийн бал нэмж будаагаа амтлаг хийх боломжтой.

Гурвалжин будааны хоолны дэглэмийн дараах хоол тэжээл

Хэрэв та хоолны дэглэм барьсны дараа бялуу, нарийн боов идвэл гурвалжин будааны хоолны дэглэмийн үеэр хаясан 8-10 кг нь хоёр сарын дотор буцаж ирэх боломжтой. Хоолны дэлэм барьсан нь хий дэмий хэрэг болно. Гурвалжин будааны хоолны дэглэмд хоёр долоо хоног шаардлагатайгаас гадна таны хоолны дуршил буурсан байх болно. Тиймээс гурвалжин будааны хоолны дэглэмээс гарахдаа хамгийн чухал дүрэм бол: Хэт их идэж болохгүй. Гэхдээ гэнэт ийм зүйл тохиолдвол мацаг барих өдрийг бие болго. Амттанд бага зэрэг хязгаарлалт тавих нь бас гэмтэхгүй. Нэмэлт 1-2 аяга ус эсвэл цай уухаа бүү мартаарай. Тэгээд дараа нь алдсан кило граммууд эргэж ирэхгүй, харин бууралт үргэлжлэх болно.

Гурвалжин будааны хоолны дэглэмийн үр дүн

Аль ч тохиолдолд гурвалжин будаатай хоолны дэглэмийн үр дүн нь хувь хүн өөрөө байдаг. Гэхдээ жин өндөр байх тусам хоолны дэглэмийн үр нөлөө өндөр байх болно. Хэрэв хоолны дэглэм танд тохирохгүй байгаа бол жин хасах үр дүн нь 3-4 кг хүртэл байх болно. Гэхдээ жин хасах нь ихэнх тохиолдолд цэсийг зөрчсөн ч гэсэн 4-6 кг байх болно. Хоёр сарын хугацаанд 125 кг-аас 66 кг хүртэл буурсан тохиолдол манай дэглэмийн түүхэнд тогтоосон. Илүүдэл жин тань 15 кг бол хоёр долоо хоногийн дараа алга болно.

Олон хүмүүс гурвалжин будааны хоолны дэглэмийн талаар асуухдаа дараах асуултыг сонирхож байна. Тэд 10-12 кг-аас дээш жин хассаны дараа арьс унжих уу? Үгүй ээ, арьс унжихгүй, харин эсрэгээрээ чангарах болно.

Уг хоолны дэглэм барьж болохгүй эсрэг заалттай хүмүүс.

Бүх зүйл эсрэг заалттай байдаг! Гурвалжин будааны хоолны дэглэм барихын өмнө эмчтэй зөвлөлдөх хэрэгтэй.

  1. Жирэмсэн үед.
  2. Хөхөөр хооллодог бол.
  3. Чихрийн шижин гийн бүх хэлбэрийн үед.
  4. Биеийн ачаалал өндөртэй үед.
  5. Ходоод гэдэсний замын өвчний үед.
  6. Гүн хямралтай.
  7. Зүрхний хэм алдагдалтай үед.
  8. Хэвлийн хөндийн эрхтнүүдэд мэс засал хийлгэсэн.

Гурвалжин будааны хоолны дэглэмийн давуу тал

  1. Гурвалжин будаа идэхэд ямар ч хязгаарлалт байхгүй. Та хүссэн хэмжээгээрээ идэж болно.
  2. Гурвалжин будааны хоолны дэглэмийн жингийн алдагдал нь бусад үр дүнтэй хоолны дэглэмийн ердийн ядаргаа, толгой эргэх, сулрах, нойрмоглох зэрэг шинж тэмдгүүд дагалддаггүй.
  3. Жин буурах процесс нь хурдан тул урамтай байх болно. Өдөр бүр хөнгөн мэдрэмж улам хүчтэй мэдрэгдэх болно.
  4. Өндөр үр дүнтэй жин хасах нь дунджаар 7 кг-аас их байдаг. Зарим тохиолдолд зөвхөн эхний долоо хоногт хасагдсан жин нь 10 кг-аас их байдаг.
  5. Гурвалжин будаа нь ислэгийн өндөр агууламжтай тул гэдэс, элгийг цэвэрлэх баталгаа болдог.
  6. Жин хасахад ц е л л ю л и т багасна.
  7. Гурвалжин будааны хоолны дэглэмийг дагаж мөрдвөл арьс, хумсны байдал сайжирна. В бүлгийн витамин, гурвалжин будааны уураг, б о д и с ы н солилцоог хэвийн болгосноор арьс өөрөө цэвэрлэгддэг.

Гурвалжин будааны хоолны дэглэмийн сул тал

  1. Гурвалжин будааны хоолны дэглэм нь хүн бүрт тохиромжгүй, учир нь сул дорой байдал, толгой өвдөх, ядрах нь үе үе тохиолдох боломжтой байдаг. Та өөрийгөө туршиж үзэхийг тулд долоо хоногийн нэг өдрөө гурвалжин будааны хоолны дэглэм барьж энэ нь танд тохирох эсэхийг шалгаж үзээрэй.
  2. Дэглэмийн дагуу зөвхөн гурвалжин будаа, тараг байна гэдгийг өөртөө сайн анхааруулах явдал юм.
  3. Үргэлжлэх хугацааны хувьд энэ хоолны дэглэм нь хурдан биш боловч өндөр үр дүнтэй байдаг. Бие нь шинэ хоолны дэглэмд хурдан дасаж эхэлдэг.
  4. Хэрэв хоолны дэглэмийн дараа жин нь нормоос хол хэвээр байвал сарын дараа л давтан хийх боломжтой.
  5. А р т е р и й н даралтыг бууруулах боломжтой.
  6. Хоолны дэглэмийн үед архаг өвчин хүндэрч болно.
  7. Гурвалжин будаа нь амархан шингэдэг уураг ихтэй боловч ургамлын гаралтай хүнс юм. Тиймээс хоолны дэглэмийн үргэлжлэх хугацааг 14 хоногоос дээш хугацаагаар нэмэгдүүлж болохгүй.
  8. Хоолны дэглэмийн үед м и к р о э л е м е н т ү ү д болон витаминууд бие махбодод хангалттай хэмжээгээр ордоггүй. Гэхдээ энэ дутагдал нь олон төрлийн амин дэмийн цогц бэлдмэлийг нэмэлтээр амархан нөхдөг.

Leave a Reply

Your email address will not be published.

GIPHY App Key not set. Please check settings

Зөвхөн ганцхан өдрийн дотор унжсан гэдэснээс хэрхэн ангижрах вэ!

Энэ нь судсыг амархан цэвэрлэх хүчтэй антиоксидант юм!