in

ДажгүйДажгүй

Дасгал хөдөлгөөнгүйгээр өөx тocыг шатaax 12 зөвлөгөө!

Сайхан бие галбиртай болохыг хүсвэл хүн бүр дагаж мөрдөх тодорхой дүрэм байдаг…
Тохиромжтой жиндээ хүрэх, хадгалах нь эхлээд харахад энгийн мэт санагдаж магадгүй юм. Үнэндээ энэ нь таны бодож байгаагаас хамаагүй хэцүү юм. Хүн бүрийн м е т а б о л и з м өөр өөр байдаг бөгөөд танд тохирсон зүйл өөр хүнд тохирохгүй байж магадгүй юм. Гэсэн хэдий ч хүн бүр сайхан бие галбиртай болохыг хүсч байвал дагаж мөрдөх тодорхой дүрэм журам байдаг. Бид танд хамгийн тохиромжтой жингээ барихад хялбар болгох 12 зөвлөмжийг санал болгож байна.

Хоолоо бүү алгас.

Та бие махбодоо өдрийн турш хоол хүнсээ боловсруулж, эрчим хүч болгон хувиргахад хангалттай эрчим хүчээр хангахын тулд гурван цагийн хоолны дэглэмийг чанд мөрдөх ёстой. Таны хоолны дэглэм уураг, витаминаар баялаг байх ёстой, учир нь хурдан м е т а б о л и з м нь илчлэгийг хурдан шатаахад тусална.

Боловсруулсан хүнс бүү хэрэглээрэй.

Хэрэв та жингээ хасахыг хүсч байвал идэж буй хүнсний чанар маш чухал. Ө ө х т о с, элсэн чихэр, давс ихтэй боловсруулсан хоол хүнс нь чихрийн шижин, х о р т х а в д а р, жингийн асуудал зэрэг олон төрлийн эрүүл мэндийн асуудал үүсгэдэг.

Өглөөний цайгаа бүү алгас.

Өглөөний цай бол өдрийн хамгийн чухал хоол бөгөөд үүнийг алгасах нь хамгийн том алдаа юм. Өдрийн турш өлсгөлөнгөө зохицуулж, б о д и с ы н солилцоог хурдасгахыг хүсвэл өглөөний цайгаа сайн идэх хэрэгтэй. Төвлөрлийг сайжруулж, б о д и с ы н с о л и л ц о о г хурдасгаж, өдрийн турш хоолны дуршлаас урьдчилан сэргийлэхийн тулд эрүүл, тэнцвэртэй өглөөний цай уух хэрэгтэй.

Дасгал хийх цаг гарга.

Өдөр бүр хийдэг хамгийн богино, утгагүй биеийн хөдөлгөөн ч б о д и с ы н с о л и л ц о о н ы үйл ажиллагааг сайжруулахад тусалдаг. Л и ф т н и й оронд шатаар өгсөх эсвэл машинаа бага зэрэг хол зайд тавьж, гэр лүүгээ явган яв. Зурагт үзэж байхдаа суулт хийж байгаарай.

Д аминдэм

Д аминдэм нь б о д и с ы н с о л и л ц о о н д чухал үүрэг гүйцэтгэдэг, булчин, яс сулрах, ядрах, жин нэмэхээс сэргийлдэг. Боломжтой үедээ нарны туяанд сайхан өдрийг өнгөрүүлээрэй, зарим газар нарнаас хамгаалах т о с түрхэхээ бүү мартаарай.

Уургаар баялаг хоол хүнс хэрэглээрэй.

Хэдийгээр олон хүмүүс жингээ хасах гэж оролдохдоо уураг хэрэглэхээс зайлс хийхийг хичээдэг ч уураг нь цуснаас хүчилтөрөгчийг бүх эсэд шилжүүлэхэд тусалдаг тул уураг чухал байдаг. Тиймээс ш о ш, өндөг, шувууны мах болон бусад уураг агуулсан хоол хүнсийг хооллолтод илүү олон бүтээгдэхүүнийг оруулахыг хичээ.

К а л ь ц и й н хэрэглээг нэмэгдүүлэх

К а л ь ц и нь яс, эсийн б о д и с ы н с о л и л ц о о н д чухал үүрэгтэй бөгөөд биед ө ө х т о с хуримтлагдахаас сэргийлдэг. Насанд хүрсэн хүн бүрт өдөрт ойролцоогоор 900 мг к а л ь ц и шаардлагатай байдаг бол өсвөр насныхан болон өндөр настанд 1200 мг шаардлагатай байдаг. Теннессигийн их сургуулийн судалгаагаар к а л ь ц и нь ө ө х н и й эсүүдэд агуулагддаг бөгөөд ө ө х т о с ы г шатаах үйл явцад чухал үүрэг гүйцэтгэдэг.

Хүйтэн шүршүүрт орох

Хүйтэн шүршүүр нь булчинг тайвшруулж, н о р э п и н е ф р и н и й ялгаралтыг идэвхжүүлж, жингээ хасахад тусалдаг. Үүнийг т е р м о г е н е з гэж нэрлэдэг. Мөн арьсыг уян хатан, толигор байлгаж, унжихаас сэргийлж, уян хатан чанарыг нэмэгдүүлнэ.

Ус уух

Ус бол жин хасах хамгийн чухал шим тэжээл юм. Өдрийг нэг аяга усаар эхлүүлж, б о д и с ы н солилцоог 25%-иар нэмэгдүүлнэ. Хоол бүрийн өмнө 2 аяга ус уух нь жингээ хасахад тусална.

Хангалттай унт

Унтах нь бүх биеийн хэвийн үйл ажиллагаанд маш чухал бөгөөд хэрэв та хангалттай унтдаггүй бол жин нэмэх зэрэг эрүүл мэндийн янз бүрийн асуудал үүсгэж болно. Шөнө сайн унтаж амрахыг хичээ.

Давстай в а н н д орох (м а г н и й н с у л ь ф а т т а й)

Давстай в а н н ы олон ашиг тустай бөгөөд эдгээр нь с т р е с с, хурцадмал байдлаас ангижруулдаг. Учир нь тэдгээр нь булчин сулрахад тусалдаг м а г н и зэрэг эрдэс б о д и с о о р баялаг юм. М а г н и й н с у л ь ф а т нь арьсанд шингэж, мэдрэлийн системийг тайвшруулж, х о р т б о д и с ы г гадагшлуулдаг.

Та бүлээн в а н н д а а нэг аяга далайн давс нэмж болно:

  • Биеийг цэвэрлэх;
  • С е р о т о н и н ы шүүрлийг идэвхжүүлнэ;
  • Булчин агшилтыг намдаана;
  • Толгой өвдөхөөс сэргийлнэ;

Хоол хүнснийхээ давсыг хэтрүүлэн хэрэглэхгүй байх

Давс таны бүх биед х о р т о й нөлөө үзүүлдэг ч жингээ хасах гэж байгаа бол ялангуяа хэрэггүй. Давсны хэрэглээгээ багасгах нь ө ө х т о с ы г шатааж, б о д и с ы н с о л и л ц о о г хурдасгахад тусална, учир нь давс нь ус хуримтлуулж, жин нэмэхэд хүргэдэг.

Leave a Reply

Your email address will not be published.

GIPHY App Key not set. Please check settings

Залуу насны гормон агуулсан 10 хүнс!

Та нүүрэндээ мөсөн массаж хийдэг үү. Зүгээр нэг ус хөлдөөж массаж хийх биш. Залуужуулах мөсийг хэрхэн хийх вэ!