in

Хоол идэх хүслийг удаан хугацаанд мартахад тань туслах 6 ундаа. Хоолны дуршлаа хянаарай, хүмүүс ээ!

Хэрэв та ганцхан хоолны дэглэм ашиглаж турах гэж оролдож байгаа бол таны хувьд дааж давшгүй ачаа мэт санагдана. Хоол идмээр санагдсан үедээ доорх зөвлөгөөнд байгаа цайнуудаас уугаарай! Хоолны дуршил нь урьдчилан таамаглах аргагүй бөгөөд үндсэн хоолоо идсэнээс хойш нэг цаг хүрэхгүй хугацаа өнгөрөхөд ихэвчлэн илэрдэг.

Бие махбод дахь дааврын тасалдал, б о д и с ы н солилцооны үйл явц, байнгын с т р е с с зэргээс шалтгаалан зарим хүмүүсийн хоолны дуршил нь хяналтандаа байлгахад хэцүү байдаг.
Та ямар нэг зүйл идэх байнгын хүслийг багасгахын тулд энэ гайхамшигт ундааг туршиж үзэх боломжтой. Бид танд хоол идэхгүйгээр өлсгөлөнгөө хэрхэн хангах 6 сонголтыг санал болгож байна !

Хоолны дуршлыг хэрхэн бууруулах вэ

1. Элсэн чихэргүй к о м п о т

Ямар ч жимс, жимсгэнэ байж болно. Жишээ нь үхрийн нүд, и н т о о р, нэрс, алим гэх мэт. Та төрөл бүрийн к о м п о т хийж болно. К о м п о т нь хоолны дуршлыг бууруулж амин дэмээр хангаж, хоол боловсруулалтыг сайжруулж, х о р т б о д и с ы г гадагшлуулна. Мэдээжийн хэрэг, шинэхэн к о м п о т уух нь илүү дээр юм. Лаазалсан к о м п о т ы г ихэвчлэн элсэн чихрээр бэлтгэдэг бөгөөд энэ нь бидэнд ямар ч ашиггүй юм.

2. Алим, үзэм ний ханд

Алим, үзэм ний амтат исгэлэн шүүс нь хоолны дурш төдийгүй ходоодны хүчиллэгийг хянахад тусална. Цэвэр байгалийн гаралтай ундаа учраас хүүхэд, хөхүүл эмэгтэйчүүдэд маш их хэрэгтэй бөгөөд жингээ хасах хүсэлтэй хүмүүст энэ бол жинхэнэ амтат ундаа юм. Цөөн тооны үзэм, 1 ширхэг алим, жижиг савтай ус зэрэг нь эрүүл удаа хийхэд хангалттай.

3. Хатаасан жимсний к о м п о т

Хатаасан жимс нь ш э э с н и й хүчлийг биеэс зайлуулах чадвартай, шингэн алдалтаас урьдчилан сэргийлэх, цусыг к а л и, м а г н и г а а р хангах. Хатаасан жимсний к о м п о т нь илчлэг ихтэй биш боловч нэлээн тэжээллэг юм. Аяга к о м п о т нь гэнэтийн өлсөх мэдрэмжээс ангижрах төгс арга юм.

4. Нимбэг, зөгийн балтай ус

Хоолны дэглэмд тань байхгүй ч та амттай зүйл хүсэж байна уу. Зөгийн бал, нимбэгтэй ус нь аюултай хүслийг даван туулах маш сайн сонголт юм. Б о д и с ы н солилцоог хурдасгадаг энэ ундаанд та ш а н ц а й, к а р д а м о н, нэг чимх з а д и й н самар нэмж болно. Гайхалтай үнэртэй, амттай харагддаг, дуртай хоолны дэглэмээ бариад цааш явах боломжийг танд олгоно.

5. Зэрлэг нохойн хошуу

Нохойн хошуу нь витамин С-ээр баялаг, шингээх шинж чанартай байдаг. Хоолой өвдөхөд маш эрүүл ундаа юм. Нохойн хошуу нь гэдэсний гүрвэлзэх хөдөлгөөнийг сайжруулах чадвартай.
Хэрэв та хоолны дэглэм барьж байгаа бол нохойн хошуу хандалж уугаарай. Хандалсан ундааны амт нь жингээ хасахад хувь нэмэр оруулж, цангаж, өлсөх мэдрэмжийг дардаг.

6. Тараг

Зуушны оронд т о с л о г багатай тараг сонгоорой. Т о с л о г багатай тараг нь хоолны дэглэм барьж, бие махбодоо бүрэн цэвэрлэхэд тусална. Та тараг дээр ердийн ш а н ц а й төдийгүй л а в р ы н навч, р о з м а р и н зэрэг төрөл бүрийн хуурай ургамал нэмж болно. Эдгээр анхилуун үнэртэй ургамлууд нь жин хасахад х о р хөнөөл учруулахгүйгээр өлсгөлөнг дардаг!

Ургамлын гаралтай цайг хоолны хооронд ууж болно. Балжингарав цэцэг, цагаан гаатай зэрэг цай нь бага зэргийн өлсгөлөнг тасалдуулж өгдөг гайхалтай ундаа юм.

Хэрэв энгийн цай танд таалагдахаа больж, аяга руу өлссөн нүдээр хараад байвал ундаандаа бага зэрэг т о с л о г г ү й сүү, чимх в а н и л л и н нэмж болно. Тэжээллэг ундааны хуурмаг байдал нь идэх хүслийг ялах болно, туршаад үзээрэй!

Эдгээр заль мэхийг хоолны дэглэмээр турж буй олон хүмүүст тус нэмэр болно. Ундаа нь маш үр дүнтэй бөгөөд өлсгөлөнгийн мэдрэмжийг хянах боломжийг бодитой болдог. Үүнийг үзээд найзууддаа хэрхэн таашаалтайгаар жингээ хасахаа үзүүлээрэй!

Leave a Reply

Your email address will not be published.

GIPHY App Key not set. Please check settings

Нүдний доорх хэрээний хөл үрчлээг багасгахад туслах 3 эмчилгээ!

Тaмxи, apxинд дoнтoxыг тань зогсоож, биеэс шээcний хүчлийг гадагшлуулах тoc!