in

Өлсгөлөнг мэдрэхгүйгээр жингээ хасах эсвэл жингээ хадгалах боломжийг олгодог хоолны дэглэм!

Энэхүү хоолны дэглэмийy зөвлөгөөг би үргэлж ажилладаг. Уг хоолны цэс нь биед бүрэн хор хөнөөлгүй тул үүнийг байнга ажиглаж болно.

Өглөө сэрсний дараа өлөн элгэн дээрээ бүлээн ус эсвэл нимбэг ний шүүс нэмсэн ус 200 мл ууна.

Ерөнхий дүрэм!! Хоол идэхээсээ 20 минутын өмнө 1 аяга ус ууна.

8:00-9:00 цагийн өглөөний цайнд:

Усанд дэвтээсэн овьёос. Амт оруулах үүднээс 3 ширхэг буталсан х у ш г а, 1 халбага зөгийн бал, хэдэн дусал нимбэг ний шүүс хэрэглэдэг.

Энэ хоолонд бүх зүйл байдаг: эрч хүч, хүч чадал, хумсны эрүүл мэндэд шаардлагатай б о  д и с у у д агуулдаг.

Хоол хоорондох хугацаа нь 2 цаг, ус уух хугацаа нь 1 цаг байна.

10:00-11:00 цагийн хооронд зууш

Алим (ногоон алим сонгох нь илүү сайн), ө ө х т о с багатай бяслаг эсвэл элгэн тараг.
Хоолны завсарлага – 2 цаг, уухгүй – 1 цаг.

Үдийн хоол 12:00-13:00 цагийн хооронд

Энэ цагт та нүүрс ус агуулсан бүтээгдэхүүнийг сонгож болно. Улаан лоольтой Итали гоймон, тахианы махтай гурвалжин будаа, бор будаа, цацагт хяруулын мах, шарсан эсвэл чанасан ногоо.
Сонголтоо та өөрийн амтанд тохируулаарай, давсыг аль болох хэрэглэхгүй байхыг хичээ гэхдээ давсгүйгээр амьдрах боломжгүй бол хамгийн бага хэмжээгээр хэрэглээрэй. 1 цагийн дараа шингэн зүйл ууна.

14:00-15:00 цагийн хооронд зууш

Элсэн чихэргүй, харин зөгийн бал, ш а н ц а й т а й жигнэсэн алим гэх мэт зүйлийг хийж идэж болно. Алимыг 15 минутын хугацаанд шарах шүүгээнд юм уу, буузны жигнүүр дээр жигнэж иднэ. Шатах шүүгээнд хийхдээ устай саванд алимаа хийж шарах шүүгээндээ хийгээрэй. Жимсний салат нь бас зөв сонголт юм. 1 цагийн дараа шингэн зүйл ууна.

Оройн хоолонд 17:00-18:00 цагийн хооронд

Оройн хоолонд хамгийн тохиромжтой хоол бол уураг ихтэй хоол юм: бяслаг, цагаан о м л е т, тахиа эсвэл цацагт хяруулын мах, хүнсний ногооны хачиртай.

Спортоор хичээллэх цаг

Оройн хоол идсэнээс хойш нэг цагийн дараа спортоор хичээллэх хамгийн тохиромжтой цаг.
Усан б а с с е й н, дасгалын хэрэгсэл, гүйлт, ууланд алхах, дугуй унах. Биеийн тамирын хичээлийн үеэр аль болох их ус уух нь ашигтай байдаг ч өглөө нь хавантаж болзошгүй тул найман цагаас хойш бага шингэн уухыг зөвлөж байна.

Биеийн тамирын дасгал хийсний дараа тэр даруй нүүрс устөрөгчийн к о к т е й л ь уух нь ашигтай байдаг. Ийм к о к т е й л ь нь жүржийн шүүс, гадил жимсний нухаш, зөгийн бал, гүзээлзгэнэ болон үүнтэй төстэй найрлагатай т о с л о г багатай сүү эсвэл шар сүүний үндсэн дээр хийгддэг. К о к т е й л ь нь булчин барих, ө ө х т о с ы г шатаахад тусалдаг. Унтахын өмнөх сүүлийн хоёр цагийн дотор та идэж болохгүй!

Хэрэв дэглэм танд төвөгтэй мэт санагдаж байсан ч үүнийг туршиж үзэхээс бүү татгалз. Хэрэв та өөрийгөө ажиглавал ямар ч хүчин чармайлтгүйгээр өдөр бүр зуршлынхаа дагуу хооллож байгааг олж мэдэх болно. Өдөрт 5 удаа хооллох нь өлсгөлөнгийн мэдрэмжийг бүрэн арилгах бөгөөд хэт их идэх хүслийг даван туулахад хялбар болно.

Дүрэм маш энгийн унтахынхаа өмнө идэж болохгүй, түр зуурын хоолны дэглэм барьж, ус ууж, давслаг, шарсан хоол идэж болохгүй.

Таны эрүүл амьдралын хэв маягт амжилт хүсье!

Leave a Reply

Your email address will not be published.

GIPHY App Key not set. Please check settings

Давхар эрүүг арилгах 7 арга. Давхар эрүүгээ арилгаснаар 10 насаар залуу харагдах болно!

ЛaBpын навч нь нойprүйдэл, цycны дapaлт ихсэх, цycaн дахь caxapыr эмчилнэ!