in

Энэхүү энгийн нууц нь 5 минутын дотор нуруу, хөл, өвдөг, хөлний өвдөлтийг намдаах болно!

Та үр дүнг шууд мэдрэх болно. Энэ нь хичнээн энгийн болохыг хараарай. Хүмүүс өөрсдийнхөө ач холбогдол, эрүүл мэндийн ерөнхий байдалд оруулах хувь нэмрийг мэддэггүйгээс болж хөлөө үл тоомсорлодог. Энэ нь бие махбодийг эрүүл байлгахын тулд бие махбодь нь мөн адил хэвээр байх болно. Та “хөгжилтэй” гэсэн нэр томъёоны талаар сонсож байсан уу? Энэ нэр томъёо нь хөлөөс эхэлдэг алхах нарийн төвөгтэй мөчлөгийг хэлдэг. Энгийнээр хэлэхэд, алхаж, гүйж, өдөр тутмын аливаа ажил хийж байгаа эсэхээс үл хамааран хөл нь биеийн жинг ямар ч үед даах болно. Хөлийг зөв арчлах нь нуруу, ташаа, өвдөгний өвдөлтөөс урьдчилан сэргийлэхэд тусалдаг бөгөөд энэ нийтлэл нь тэдний ач холбогдлыг анхаарч, хөл, нурууны өвдөлтөөс хэрхэн урьдчилан сэргийлэх, арилгах талаар цөөн хэдэн зөвлөмжийг өгдөг.

#1 Хөл дарах

Аливаа биеийн тамирын дасгал хийхийн өмнө хөлний булчингуудыг сайтар дулаацуулах хэрэгтэй. Хөлний пресс нь хөлийг дулаацуулж, булчинг тайвшруулахад тусалдаг. Хөдөлгөөнгүй зогсож байхдаа өвдгөө бага зэрэг нугалж, энэ байрлалыг 10 секунд барихад л хангалттай. Өдөрт гурван удаа арван давталт хий.

#2 Алхах

Алхах нь хөл, хөлийн хурууны булчингуудыг, мөн хөлний үений эргэн тойрон дахь шөрмөс, булчингуудыг бэхжүүлэхэд маш үр дүнтэй байдаг. Эхлэхдээ хөлийнхөө үзүүр дээр зогсож, дараа нь 20 секунд орчим алхаарай. Арван таван секунд амарч, дасгалыг таван удаа давтана.

#3 Шагайны тойрог

Шагайны уян хатан байдал, хөдөлгөөн нь хамгийн чухал юм! Хэрэв тэдгээр нь нягт, хязгаарлагдмал бол бие нь сул дорой байдлаа нөхөх шаардлагатай байдаг тул булчин, үе мөчний өвдөлт, нуруу, өвдөгний өвдөлтөд хүргэдэг. Энэ дасгалыг хийхийн тулд та нуруугаа нуруун дээр буулгаж, дараа нь хөлний доод хэсгийг сунгах хэрэгтэй. Шагайны дугуй хөдөлгөөнийг цагийн зүүний дагуу арван секундын турш, дараа нь цагийн зүүний эсрэг хийнэ. Хөлөө сольж, хөдөлгөөнийг давт. Хөл тус бүрт 5 удаа хий.

#4 Хөлийн булчингууд

Энэ дасгал нь хөлний жижиг булчингуудад чиглүүлдэг бөгөөд ихэвчлэн ажиллахад хэцүү байдаг. Эдгээр жижиг булчингуудыг бэхжүүлэх нь өвдөг, нуруу, хөл өвдөхөөс сэргийлдэг. Шууд хөлөөрөө шалан дээр суугаад эхэл. Хөлийн хуруугаа аль болох урагш хойш нь хөдөлгө. 10-20 давталт хий.

#5 Харандаа өргөлт

Энэ дасгал нь маш энгийн бөгөөд зөвхөн харандаа байхад л хангалттай. Харандааны өмнө зогсоод хуруугаараа барьж, газраас ав. Арван секундын турш барьж, доошлуулж, хөл тус бүрээр таван давталт хий.

Эдгээр дасгалууд нь таны цагийг арван таван минут зарцуулна. Хамгийн сайн үр дүнд хүрэхийн тулд тэдгээрийг хоёроос гурван өдөр тутамд ээлжлэн хий.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

GIPHY App Key not set. Please check settings

Үүнийг уухад та бараг тэр дороо унтаж, шөнөжин бөх нойртой хонож, өглөө нь эрч хүчтэй сэрэх болно!

Япон эмэгтэйчүүдийн нууц: 50 жилийн дараа ч хэрхэн залуу, гэрэлтсэн царайтай харагдах вэ?