in ,

Шөнийн цагаар шүршүүрт орох нь яагаад дээр вэ?

Арьс судлаачид өдөрт ойролцоогоор 5-10 минут шүршүүрт орохыг зөвлөж байна. Бидний зарим нь өглөө нүүрээ зайлахгүйгээр өдөр өнгөрөөнө гэж төсөөлж чадахгүй байхад зарим нь өдөр тутмын стрессээ шөнийн цагаар угаахыг илүүд үздэг. Хэдийгээр шүршүүрт орох цаг нь таны хувийн сонголтоос хамаардаг боловч шөнийн цагаар үүнийг хийхээр шийдсэн хүмүүс гоо үзэсгэлэн, эрүүл мэндэд илүү их ашиг тусаа өгөх болно.

1. Энэ нь таныг хурдан унтахад туслах болно.

Оройн шүршүүр нь таны бие, сэтгэлийг тайвшруулдаг бөгөөд хэрэв та үүнийг цаг тухайд нь хийвэл илүү сайн унтах болно. Унтахаасаа 90 минутын өмнө бүлээн усанд шүршүүрт орох нь ердийнхөөс 10 минут хурдан унтахад тусална. Энэ нь бүлээн ус таны биеийн температурыг бага зэрэг бууруулдагтай холбоотой бөгөөд энэ нь унтах цаг болсон гэсэн дохиог таны биед илгээдэг.

2. Энэ нь таны арьсанд илүү ээлтэй.

Унтахаасаа өмнө шүршүүрт орох нь батга арилгахад тусалдаг. Бидний үс өдрийн турш бактери, бүтээгдэхүүний хуримтлалыг цуглуулдаг бөгөөд таны толгой дэр рүү цохиулахад эдгээр бүх бохирдол таны дэрний уут руу, дараа нь таны нүүр рүү шилждэг. Унтах үед бидний арьс нөхөн төлждөг тул цэвэр, шинэлэг арьстай унтах нь таны шинэ арьсны эсүүд эрүүл болно гэсэн үг юм.

3. Улирлын чанартай харшлыг хөнгөвчлөх боломжтой.

Хэрэв та улирлын чанартай харшилтай бол шөнийн цагаар шүршүүрт орох нь шинж тэмдгийг арилгахад тусална. Гадна байна гэдэг нь тоос  зэрэг харшил үүсгэгч бодисууд арьс, хувцсандаа нэвт шингэж, унтахаасаа өмнө шүршүүрт орохгүй бол ор дэрний даавуунд чинь орж магадгүй гэсэн үг юм. Хэрэв та өглөө шүршүүрт орох зуршилтай бол тааламжгүй шинж тэмдгүүдээс зайлсхийхийн тулд дэглэмээ өөрчилж, шөнийн шүршүүрт орохыг бодоорой.

4. Таны үс илүү эрүүл болно.

Хэрэв та орой үсээ угаадаг бол байгалийн аргаар агаарт хатаахад илүү их цаг хэрэгтэй болно. Энэ нь эргээд таны үсийг гялалзуулж, гялалзуулж, чийгийг сайн хадгалдаг. Өглөө яаран үсээ үлээлгэж хатаах нь таны үсэнд гэмтэл учруулж, сул, уйтгартай болгодог.

5. Энэ нь хэт их хөлрөхтэй тэмцэхэд тусалдаг.

Өглөөний шүршүүр нь өдөртэй нүүр тулахаас өмнө амрах сайхан арга боловч шөнийн цагаар шүршүүрт орох нь биеийн үнэрээс урьдчилан сэргийлэх болно. Унтахаасаа өмнө сэрүүн шүршүүрт орох нь олон хүний зовж шаналж буй шөнийн хөлсөө багасгахад тустай.

6. Булчин татахаас сэргийлж магадгүй.

Хэрэв ажлын урт өдөр ажилласны дараа булчин чинь өвдөж, өвдөж байвал халуун шүршүүрт орох нь тааламжгүй мэдрэмжийг арилгахад тусална. Халуун ус таны биед хүрэхэд булчингийн хурцадмал байдлыг тайвшруулж, шөнийн нойрыг сайжруулдаг. Дулаан шүршүүрт орсноор шөнийн цагаар хөл хавагнахаас урьдчилан сэргийлэх боломжтой бөгөөд энэ нь нийт хүмүүсийн 60 хүртэл хувьд тохиолддог нийтлэг өвчин юм.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

GIPHY App Key not set. Please check settings

Германчууд биднээс илүү амьдардгийг илтгэх 7 факт

Эдгээр улсуудын талаар бидний боддог улиг бодлууд болон үнэн байдал