in

Бие махбодоос элсэн чихэрийг гадагшлуулах 3 өдрийн хоолны дэглэм!

Хэт их элсэн чихэр хэрэглэх үед бие нь зөвхөн эрчим хүчийг нэмэгдүүлэхэд шаардлагатай зүйлээ хэрэглэдэг бол үлдсэн хэсэг нь өөх тос хэлбэрээр хадгалагддаг. Өнөөдөр бид танд 3 өдрийн хоолны дэглэмийг санал болгож байна, энэ хоолны дэглэмийн тусламжтайгаар та жингээ хасаад зогсохгүй ерөнхий эрүүл мэндээ сайжруулж, амттан идэх дуршлыг бууруулах болно.

Элсэн чихэрт ҮГҮЙ гэж хэлээрэй!

Тийм ээ, үүнийг хийхэд үнэхээр хэцүү, гэхдээ бүх зүйл боломжтой. Хамгийн хэцүү зүйл бол амттан байх болно. Хоол шингэж, бие нь тархинд “өлссөн” дохиог илгээж эхэлдэг бөгөөд энэ нь таныг энэхүү амтат амттанг туршиж үзэхийг зөвлөж байна. Элсэн чихэрээс зайлсхийхийн тулд амттангаа барих хэрэгтэй болно. Үүнийг аажмаар хийхийг хичээгээрэй, цаг хугацаа өнгөрөхөд та бүх зүйлээс элсэн чихэрээс татгалзаж чадна. Тиймээс, энэ талаар танд туслах бидний хоолны дэглэм энд байна.

1 дэх өдөр:

  • Өглөө – 1 аяга овъёосны будаа нэрс, бүйлс, үртэй хольсон эсвэл 3 чанасан өндөг, магадгүй омлет.
  • Үдээс өмнө – Цөөн хэдэн самар эсвэл жимс.
  • Өдөр – Шарсан ногоо (цуккини, лууван, манжин, манжин, шош) болон бүйлс бүхий тахианы хөхний мах.
  • Оройн хоол – Нэг тавагтай ногоон шош эсвэл хулд загас, брокколи, шинэхэн мөөгтэй шарсан загас.

2 дахь өдөр:

  • Өглөө – 1 аяга овъёосны будаа нэрс, үр, бүйлстэй хольсон эсвэл 3 өндөгний чанасан өндөг, жимсний шүүс.
  • Үдээс өмнө – Цөөн хэдэн Орехов эсвэл нэг банана.
  • Өдөр – Хязгаартай шарсан хүмүүс (Tsueni, orthic болон шар чинжүү) болон timyan, эсвэл ижил, ногоон, аймшигтай, аймшигтай шохойн салат, тос – боловсронгуй, сойз болон рубль Петруш.
  • Оройн хоол – Уураар жигнэх ногоон ногоо, шошны шөл эсвэл шарсан хятад байцаатай шатаасан сагамхай, шарсан Брюссель нахиалдаг.

3 дахь өдөр:

  • Өглөө – 1 аяга нэрс, бүйлс, үр, жимсний шүүстэй хольсон будаа.
  • Үдээс өмнө – Цөөн хэдэн самар эсвэл жимс.
  • Өдөр – Розмарин, нимбэг, мэргэнтэй 2 шарсан тахианы гуя, эсвэл сонгино, чидун, гангатай шарсан тахианы мах.
  • Оройн хоол – Сармис, сонгино, лууван, селөдерей, ганга, булан навчтай мөөгний шөл, эсвэл мөөг, лаврын, улаан лоолийн соустай бор будаа.

Хоргүйжүүлэх үйлчилгээтэй чихрийн эсрэг ундаа.

Бодисын солилцоог сайжруулж, биеийг цэвэрлэхийн тулд чихэрлэг ундааг ундаагаар солих:

  • Хоргүйжүүлэх зориулалттай ус эдгээр хоолноос аль нэгийг нь сонгоод дараа нь усан үзэм, нэрс, гүзээлзгэнэ, жүрж зэргийг хэсэг болгон хувааж, шинэхэн розмарин эсвэл гаа нэмнэ.
  • Дараа нь усаар дүүргэсэн шилэн саванд холино.
  • Хөргөж, өдрийн турш ууна.

Эдгээр жимс нь цусан дахь хуримтлагдсан хорт бодисыг сахараас цэвэрлэхэд тусалдаг антиоксидантаар баялаг юм. Үүнээс гадна тэдгээр нь биед маш их тустай байгалийн элсэн чихэр агуулдаг.

Хоргүйжүүлэх цай.

Өдөрт 3 удаа ногоон цай эсвэл элсэн чихэргүй цай ууна. Ногоон цай нь антиоксидант агуулдаг тул хордлого тайлах маш үр дүнтэй байдаг. Үүнээс гадна шээс хөөх эм нь өөх тосыг арилгаж, ус хадгалахаас сэргийлдэг.

Кофе: Кофены хувьд та өдөрт нэг аяга элсэн чихэргүй хар кофеноос илүү хэрэглэж болохгүй. Энэ нь таны зүрхний цохилтыг хурдасгах болно. Эдгээр ундааг өдрийн турш уухыг зөвлөж байна.

Энэхүү хоолны дэглэм нь маш үр дүнтэй байдаг. Гэсэн хэдий ч тогтмол биеийн тамирын дасгал хийхээ мартуузай, цэвэр, органик хүнсний ногоо, жимс жимсгэнэ сонгох нь чухал юм.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

GIPHY App Key not set. Please check settings

Бөөр нойр булчирхай элгийг эмчлэх маш үр дүнтэй байгалийн гаралтай эмчилгээ!

Энэ тос нь мөөгөнцөрийн халдварыг ч устгадаг. Мөн хоолны дэглэмдээ оруулах өөр 7 шалтгаан!