in

Эдгээр 10 хүнс нь шээсний хүчлийг саармагжуулж тулай, бөөрний чулуу, үе мөчний өвдөлтийг намдаана!

Зүгээр л хоолны дэглэмдээ оруулаарай, та үр дүнг богино хугацаанд харах болно. Бидний бие нь шээсний хүчлийг арилгах программчлагдсан байдаг. Гэхдээ асуудал бол хүчил их хэмжээгээр үйлдвэрлэсэн бол энэ нь янз бүрийн эрүүл мэндийн асуудал үүсэхийг өдөөдөг бөөрний чулуу, үе мөчний өвдөлт, тулай гэх мэт.

Бид байнга амьтны гаралтай уураг их хэмжээгээр идэх үед бидний бие пурин хэмээх бодисыг үүсгэдэг бөгөөд энэ нь шээсний хүчлийн талстыг үүсгэдэг. Хамгийн муу тохиолдолд бидний бие гиперурикеми руу ордог бөгөөд энэ тохиолдолд бид дараахь өвчнөөр өвдөж болно.

  • Бодисын солилцооны ацидоз
  • Арьсны асуудал
  • Үе мөчний өвдөлт
  • Бөөрний өвчин, бөөрний чулуу
  • Цусны хорт хавдар
  • Чихрийн шижин
  • Тулай

Аз болоход, шээсний хүчилтэй тэмцэхэд тусалдаг хоол хүнс байдаг. Мөн бид танд байнга хэрэглэх ёстой хамгийн үр дүнтэй 10 хүнсийг санал болгож байна.

#1 Брокколи ба өргөст хэмх

Эдгээр хүнсний ногоо нь шээсний хүчлийн үйлдвэрлэл, талст үүсэхийг багасгах чадвартай. Тэдгээр нь ихэвчлэн бидний үе мөчний эргэн тойронд үүсдэг бөгөөд үүний үр дүнд үе мөчний өвдөлт, хэв гажилт үүсдэг.

#2 Банана

Банана нь калигаар баялаг бөгөөд энэ нь бие дэх шээсний хүчлийн түвшинг бууруулахад маш чухал юм.

#3 Лууван

Та түүхий лууванг тогтмол хэрэглэснээр шээсний хүчил хуримтлагдахаас сэргийлж, эрүүл мэндээ сайжруулж чадна.

#4 Интоор

Энэхүү амттай жимс нь шээсний хүчлийн түвшинг хэвийн болгох чадвартай. Учир нь энэ нь антоцианин хэмээх бодис агуулдаг. Үүнээс гадна бидний үе мөчний эргэн тойронд талст үүсэхээс сэргийлдэг.

#5 Ус

Ус хэрэглэснээр та шээсний хүчлийн хэмжээг бууруулаад зогсохгүй биеэс хог хаягдал, хорт бодисыг гадагшлуулж чадна.

#6 Селөдерей

Селөдерейг байнга хэрэглэснээр та шээсний хүчлээс үүдэлтэй хүндрэлээс зайлсхийх, мөн түүний хэмжээг бууруулах боломжтой болно.

#7 Алим

Та алимыг тогтмол хэрэглэснээр бие махбодоо хоргүйжүүлж чадна. Мөн илүүдэл шээсний хүчлийг арилгахад тусалдаг.

#8 Нимбэг

Шээсний хүчлийг зайлуулж, эрүүл мэндийн олон асуудлаас зайлсхийхийн тулд нимбэгтэй ус тогтмол уух нь тусална. Хоол бүрийн дараа 30-40 минутын дараа нимбэгтэй ус ууна.

#9 Ногоон цай

Ногоон цай уух нь тулай өвчний эрсдлийг бууруулж, гиперурикемитэй тэмцдэг. Өдөр бүр 1-2 аяга ногоон цай уухыг зөвлөж байна.

#10 Түүхий сонгино

Та зүгээр л нимбэгний шүүс, бага зэрэг чидун эсвэл маалинган үрийн тосоор амталсан түүхий сонгины салат идвэл бие дэх шээсний хүчил илүүдэл үүсэхээс сэргийлж чадна.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

GIPHY App Key not set. Please check settings

Мелатонин бол урт наслалтын түлхүүр юм. Бие дэх мелатонын түвшинг дээшлүүлэх арга!

Тархины эргэлт, зүрх, судас, бөөрний дээд булчирхай, үе мөч, арьс, үс зэрэгт эерэг сайн нөлөө үзүүлдэг өвс!